bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- evlilikteki en büyük sorun4
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- köyde gece tuvalete gitmek7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- istanbul6
- milli takımımızın balonu patladı7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- güne bir şarkı bırak18
- 22 haziran 20262
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- paris te son tango2
- futbol12
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
entry'ler (85)
türkiyedeki bıyıklı kızları kategorize edersek doğru olabilecek durum. hayır 25 senedir ankaradayım, ben öyle ahım şahım bir kız görmedim. tabi sevgililerimiz, aşklarımız oldu, ama içlerinden en güzellerini seçmeye çalıştık (aslında bize bakana koştuk evet).
mutlaka güzel aplalarımız vardır, şimdi onlar da üzerlerine alınıp gücenmesinler. ama mesela kot-badi-alttan çıtçıtlı badi üçlemesinin en güzel çeşitlerini görebilirsiniz ankarada. uzun, açık bırakılmış saçlar, kıllı kollar, ve yakından bakıldığında ufak ufak gözüken isyankar bıyıklar. mmmmm, canım çekti lan. olsada yesek.
uzun lafın kısası, türkiyenin apaçi abla kontenjanının baya büyük bir kısmını dolduruyor ankara kızları. güzel olabilirler doğru, ama biraz daha bakım lüfen!
mutlaka güzel aplalarımız vardır, şimdi onlar da üzerlerine alınıp gücenmesinler. ama mesela kot-badi-alttan çıtçıtlı badi üçlemesinin en güzel çeşitlerini görebilirsiniz ankarada. uzun, açık bırakılmış saçlar, kıllı kollar, ve yakından bakıldığında ufak ufak gözüken isyankar bıyıklar. mmmmm, canım çekti lan. olsada yesek.
uzun lafın kısası, türkiyenin apaçi abla kontenjanının baya büyük bir kısmını dolduruyor ankara kızları. güzel olabilirler doğru, ama biraz daha bakım lüfen!
ergen serzenişi. oluyo tabi böyle 10-15 yaşları arasında. ama sonra geçiyo tabiki yavaş yavaş. bazı şeylere çok sinirlenebiliyorlar bu dönemlerde. misal mi? ahanda burda:
(bkz: google translate çevirilerinin sinir etmesi)
(bkz: google translate çevirilerinin sinir etmesi)
şok sinir edici olay!
"off çok sinir oldum yeaaa" diye sinirleniyo çeviriyi yapan insan. sakin ol şampiyon, daha yolun başındasın. tamam dünyan bu çeviriden oluşuyodur belki diyor sonra insan kendi kendine.
misal ben "lan böyle başlık mı açılır. sözlüğü ne hale getirmişsiniz amk." diye yazdım guugl transleyte, nasıl çevirirse beğenirsiniz, çeviriye bakın:
"i'm an idiot"
lan sonra bir sinir bir sinir, verdim zopayı verdim zopayı.
(bkz: çok sinirleniyorum ama kimse beni anlamıyoooo)
"off çok sinir oldum yeaaa" diye sinirleniyo çeviriyi yapan insan. sakin ol şampiyon, daha yolun başındasın. tamam dünyan bu çeviriden oluşuyodur belki diyor sonra insan kendi kendine.
misal ben "lan böyle başlık mı açılır. sözlüğü ne hale getirmişsiniz amk." diye yazdım guugl transleyte, nasıl çevirirse beğenirsiniz, çeviriye bakın:
"i'm an idiot"
lan sonra bir sinir bir sinir, verdim zopayı verdim zopayı.
(bkz: çok sinirleniyorum ama kimse beni anlamıyoooo)
hele bir de ejderha dövmesi yaptırmışsa tadından yenmeyen kızdır. hatta "gız"dır.
(bkz: başlık - entry uyumu)
(bkz: başlık - entry uyumu)
bebe sözlük olmuş vesselam!
ankaralı yazar...
ankaralı yazar...
lan bir kişi de amelie - soundtrack yazmamış. hay ben...
neyse alın bakalım gençler:
http://www.youtube.com/watch?v=WYGFNjEL7Jw
ilk 1.30 tabiki. sonrası filmin içindeki sahnelerde geçiyor.
neyse alın bakalım gençler:
http://www.youtube.com/watch?v=WYGFNjEL7Jw
ilk 1.30 tabiki. sonrası filmin içindeki sahnelerde geçiyor.
yok yahu, yanlışsın arkadaşım! başka bir yerden geliyodur o koku! hem sen içeri girdin baktınmı? pembe sim'li falandır, böyle kokulu silgiler gibi falandır kızların ki halbukisi! cıks cıks cıkss, bi bakıverseydin de öyle yazsaydın yau!
doğruysa, uygulanırsa çoğu sözlük yazarını sevindirecek olay. hatta çığlıklar falan. ama öyle bir şey yoksa eğer... :(
edit: "bişe" diye bir şey yok tabi. kötü örnek olmayalım..
edit: "bişe" diye bir şey yok tabi. kötü örnek olmayalım..
vay salak! ulan insan bakıştığı kızla konuşmaz mı?? acaba direkt konuşmaya girsem sonraki aşamada neler yapabilirim aklıma o takıldı şimdi o vakit. düşünüyorumda, vuhuuuu!
açtım dinliyorum!
raptiye doping - hello malatya
ahanda bu da link:
https://www.youtube.com/watch?v=Xk-lCHQnOZ0
çoğunuz bilmez. ilk defa dinleyenler, teşekkür için şuku şuku şuku.
raptiye doping - hello malatya
ahanda bu da link:
https://www.youtube.com/watch?v=Xk-lCHQnOZ0
çoğunuz bilmez. ilk defa dinleyenler, teşekkür için şuku şuku şuku.
türkiyede halen futbolmuş, takımmış, doğrulukmuş, dürüstlükmüş...vs. gibi olmayan kavramların kaldığına inananların düşündüğü şey. ha bir de açız amk! onu unutmayalım tabi.
hatta çok iyi yapmışlar, ea çıksa "oyunu türkiyede piyasaya sürmüyoruz lan" dese şaşırmazdım.
hatta çok iyi yapmışlar, ea çıksa "oyunu türkiyede piyasaya sürmüyoruz lan" dese şaşırmazdım.
trollmü olsam acaba diye düşünüyorum. 2 senedir uludağda entry girmemiştim. ekşideki nickimi sevgilim biliyor diye küfür edemiyorum. çok fena şekilde raptiye dopingten hello malatyayı dinleyesim var.
necdet güzel diye bir arkadaşım vardı. biz ona necdet kafasıgüzel diyoduk! nerden aklıma geldi şu saatte acaba!?!
(bkz: serbest çağrışım)
(bkz: serbest çağrışım)
geğirmeyelim amk!(evet biz erkekler; kızlar genelde "pıssst" yapıyo). bunu yeni tespit ettim. baya bir olumsuz etkisi oluyor.
peşin edit: evet başlığı bilerek hortlattım.
peşin edit: evet başlığı bilerek hortlattım.
an itibariyle yedinci nesil çaylak. hayır düşüncelerini farklı yoldan söyleseydin de girdiğin o kadar entry heba olmasaydı.
iki norveçli turistin, Anıtkabir defterine hakaret içeren sözler yazmalarından dolayı, Kanal T haber spikeri tarafından canlı yayında nitelendirildikleri sıfat.
http://video.mynet.com/ga...i-yayinda-kopurdu/453413/
http://video.mynet.com/ga...i-yayinda-kopurdu/453413/
"Kanal T" haber spikeri. "iki norveçli turistin Anıtkabir defterine hakaret içeren sözler yazması" haberini anlatırken çileden çıkmış ve turistleri canlı yayında "yaratık" ve "norveç öküzü" olarak tanımlamıştır. Kapanışta da bombayı patlatmıştır.*
Haberin videosu:
http://video.mynet.com/ga...i-yayinda-kopurdu/453413/
Haberin videosu:
http://video.mynet.com/ga...i-yayinda-kopurdu/453413/
24 ocak 1993'te, yine böyle bir pazar sabahında, şerefsizler tarafından katledilen, türk-gazetecilik tarihinin en önemli isimlerinden birisidir. türkiye'yi gerçekten seven, ve gerçekten tam bağımsız bir türkiye isteyen; düşündüklerini, hiç kimseden korkmadan, çekinmeden, bizlerle paylaşmış ve bizlere ışık olmuş büyük bir şahsiyettir. ve bu uğurda da canını vermiştir. kendisini büyük saygı ve sevgiyle anıyoruz. Vurulduk, unutmadık, unutmayacağız.
(bkz: güvercin) hatta en büyük korkum cami önlerinde beslenen o güvercin sürülerinin ortasında kalmak. herhalde anında düşüp ölürüm.
toshiba'nın akıllara zarar garanti kampanyası. adamlar 31 ocağa kadar alınan laptoplara, memnuniyet, hırsızlık, her türlü hasar ve oha diyeceğimiz işsizlik garantisi vermişler. mesela laptopu aldık, daha sonra işten çıkarıldık, 3 ay işsiz gezdiysek, garanti devreye giriyor ve laptopun parasını iade ediyorlar, artı laptopta bizde kalıyor.* *