bugün

okula gitmeme bahaneleri

ya o kadar devamsızlık hakkım var kullanmazsam nasıl biticek bunlar. en iyisi bugün gitmiyim hem önemli bi ders de yok notları alırım sonra.
ek: o notlar asla alınmaz*
© copyright 2005 - 2026