bugün

fernando pessoa

bir şiirinide yazalımda tam olsun
dalgın ve ötesiz berisiz
ve de tanımaksızın
yüzüyorum ölü denizinde
kendi varlığımın.

suyu hissettiğimden
hissediyorum sıkıntıyı...
görüyorum seni, ey çalkantı,
hayat-huzursuzluk...
bana has yelkenler ki..
çark etmiş dümeni...
insan sureti gibi soğuk
yıldızlı bir gökyüzü.

gökyüzüyüm ben, rüzgârım...
gemiyim ve denizim...
hissediyorum ki ben değilim...
yadsımak isterim onu.
© copyright 2005 - 2026