bugün
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- bugün de meme atan olmaması4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- yazarların en sevdiği meyve9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- güne bir şarkı bırak18
- 22 haziran 20262
- 2026 dünya kupası14
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- pornoyu bırakmak5
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- futbol12
- paris te son tango2
- opel omega b2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- türkiye a milli futbol takımı14
- femboy erkeklere yürüyen dayılar2
oyun 2006 da çıkmıştı yanılmıyorsam,yıllardır sıkılmadan oynarım.hala da bana multiplayeri çok büyük bir zevk verir.oynanış olarak gerçekten savaşa girmişsiniz gibi kaptırtan bir yapıya sahiptir.
evet bayrağın yanındayız. MEC lerin diğer taraftan bizim hedefimizin olan bayrağa doğru ilerlemeye başladıklarını biliyoruz. sanırım buraya karkand veya benzeri bir şey diyorlar,terkedilmiş eski bir şehir.
herneyse g3 ümü elime alıyorum ve mangamın beni izlemesini istiyorum radyodan,bu sırada uzaktan gelen makineli tüfek sesleri temasın gerçekleştiğini gösteriyor, bayrağı ele geçiriyoruz, ilerlemeye devam etmek istiyorum fakat çatışmanın olduğu bölgeye gidersek birer birer harcanmamız işten bile olmadığı için etraflarından dolaşmak daha uygun geliyor,görüş alanım büyüdüğü için g3 ümü seri den tek atışa alıyorum.
mec kuvvetlerinin arkasına geçmeyi beceriyorum, bir tank bir adet de jipleri var hemen o bölgeye commander'imizden top desteği istiyorum çok geçmeden üstlerine top mermisi yağmaya başlıyor, oldukça fazla zaiyat verdiler,yavaşça kum tepelerinden sürünerek piyadelere yaklaşıyorum, beni farketmiyorlar g3 ümü seriye alıp birkaç darbede şarjörü karşıya boşaltıyor ve 2 kişiyi vurduğumu görüyorum,hemen şarjörümü değiştirip atışa devam ediyorum,1 kişiyi daha harcadım,makineli tüfekler bana yöneliyor,burda daha fazla kalırsam harcanacağımı bilerek geri çekiliyorken bir nişancı beni vurmayı beceriyor yere düşüyür,medicc diye bağırıyorum beni duyan bir medic hemen yanıma gelip defibilitör ile beni geri döndürüyor ve iyisin diyor...kalkıp koşmaya devam ediyorum.
böyle bir oyun battlefield 2,orjinali de oldukça ucuz,edinmenizi tavsiye ederim ...
evet bayrağın yanındayız. MEC lerin diğer taraftan bizim hedefimizin olan bayrağa doğru ilerlemeye başladıklarını biliyoruz. sanırım buraya karkand veya benzeri bir şey diyorlar,terkedilmiş eski bir şehir.
herneyse g3 ümü elime alıyorum ve mangamın beni izlemesini istiyorum radyodan,bu sırada uzaktan gelen makineli tüfek sesleri temasın gerçekleştiğini gösteriyor, bayrağı ele geçiriyoruz, ilerlemeye devam etmek istiyorum fakat çatışmanın olduğu bölgeye gidersek birer birer harcanmamız işten bile olmadığı için etraflarından dolaşmak daha uygun geliyor,görüş alanım büyüdüğü için g3 ümü seri den tek atışa alıyorum.
mec kuvvetlerinin arkasına geçmeyi beceriyorum, bir tank bir adet de jipleri var hemen o bölgeye commander'imizden top desteği istiyorum çok geçmeden üstlerine top mermisi yağmaya başlıyor, oldukça fazla zaiyat verdiler,yavaşça kum tepelerinden sürünerek piyadelere yaklaşıyorum, beni farketmiyorlar g3 ümü seriye alıp birkaç darbede şarjörü karşıya boşaltıyor ve 2 kişiyi vurduğumu görüyorum,hemen şarjörümü değiştirip atışa devam ediyorum,1 kişiyi daha harcadım,makineli tüfekler bana yöneliyor,burda daha fazla kalırsam harcanacağımı bilerek geri çekiliyorken bir nişancı beni vurmayı beceriyor yere düşüyür,medicc diye bağırıyorum beni duyan bir medic hemen yanıma gelip defibilitör ile beni geri döndürüyor ve iyisin diyor...kalkıp koşmaya devam ediyorum.
böyle bir oyun battlefield 2,orjinali de oldukça ucuz,edinmenizi tavsiye ederim ...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar