bugün
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar3
- akp aslında yok her şey dekor5
- yazarların imza parfümleri12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- erkekler neden az yaşar8
- amerikan yahudileri2
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- lise4
- mutluluğun fark edilmemesi8
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- sude isimli kızlar2
- devlet gücü6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- 2026 dünya kupası23
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- ona bir cümle bırak2
- oyuncu koltugu4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- ibadet4
- anın görüntüsü17
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- akp seçmeni2
- düşün ki o bunu okuyor16
- anlamak3
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- my number one3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol16
- ameliyat olmak8
son yaptığı duyuru ile ilgili bir şeyler söylemek gerekli.
hani köy kahvehaneleri vardır ya. işte öyle düşünün. yaşlı ve sözü geçen bir ihtiyar kahvehaneye geliyor ve "bakın lan cahiller, bakın lan köylüler birazdan köyümüze turistler gelecek, bu turistler öyle adab-ı muaşeret kurallarını bilmezler, sakın ola onları rahatsız etmeyin uygunsuz davranışları olursa da yüzlerine karşı 'zikerün napıyorsun mahsülün üzerinde geziyorsunuz, heyy bacım bak ama orası ekili arazi orda dolaşmayın yazıktır..' filan" demeyin diyor. ya da ilkokul sıralarını hatırlayın, misafir öğrenci gelecek diye öğrencileri sıkı sıkıya tembihliyor öğretmen "çocuklar sakın ola ters bir davranışta bulunmayın, onlar misafir öğrenci alışana kadar 'canım arkadaşım yerime oturmuşsun, pardon galiba sıramı çiziyorsunuz lütfen bu tarz davranışlarda bulunmayınız" şeklinde cümleler kurun diyor, sakın ola tenefüslerde filan da öyle el kol şakası yapmayın... oysa hem köylü misafire nasıl davranacağını bilir, hem de öğrenciler yeni gelenlere nasıl davranacağını...
--spoiler--
7. nesil yazarlar yavaş yavaş sözlükte boy göstermeye başlamıştır. kendileri yeni olduğu için başlangıçta bir takım hatalar yapabilirler. bu hataları başlık altında yüzlerine vurmak yerine özel mesajla hatalarının doğru şeklini anlatmanızı rica edeceğiz.
bunun dışında eğer ki gönderdiğiniz özel mesajlardan karşı taraf rahatsız olur ve x butonu ile bize
iletirse silikliğe varacak cezalar alma ihtimaliniz vardır. bu yüzden lütfen özel mesajlarınızı `efendi
efendi yazın`. sayın, sevgili, mersi gibi ifadeleri bol bol kullanmaktan çekinmeyin. küfür olmasa bile
aşağılayıcı, rencide edici, tahrik edici, taciz edici her türlü mesaj ceza unsurudur.
--spoiler--
işte burası can alıcı nokta. metnin geri kalanı ne beni, ne de diğer eski yazarları ilgilendiriyor. bu metnin en kısa özeti "bakın arkadaşlar 7.nesil yazarlar gelecek, ve biz bunları alırken tek kıstas olan x entry girme zorunluluğuna bakıyoruz. biliyoruz ki 6.nesil yazarları alırken de gayet rahat davrandık. ki bunu sizden gelen tepkilerle çok da iyi gözlemledik. ama malumunuz bizim için yazar sayısının artması gerçekten çok çok önemli. şimdi diğer yazarlara yaptığınız gibi öyle ayar vermeler yaşanmasın istiyoruz, herhangi bir şekilde özel mesajla 'olm allah aşkına nasıl yazar oldun lan sen şu entrye bir bak .....' şeklinde bir diyalog yaşanmasını da yine istemiyoruz. bu yüzden efendiii efendii yazın. efendiii efendiii. yazmam ne mi olur? diyorsunuz. silik yaparız. evet evet bu kadar kolay. silik yaparız lan sizi. nasıl olsa yeni yazarlar geliyor, hiç acımayız silik yaparız. gözünüz korktu değil mi? heh aman gözünüz korksun. silik yaparııızz"
ortada anlaşılamayan bir durum var zaten bunca zamana kadar küfür, aşağılayıcı, rencide edici, tahrik edici, taciz edici her türlü mesaj ceza unsuru değil miydi? bunu neden tekrarlıyoruz? çünkü 7.nesilin önünü almak için diğer nesilleri uyarıyoruz, akıllı olun adam olun lan dercesine. biliyoruz ki 6.nesilde yaşananların belki de daha fazlası yaşanacak bu yazar alımlarıyla. 6.nesil... yeri geldi ben de 6.nesil'in üstüne gittim, ayarlaşmalar, sataşmalar, bir sürü gereksiz laf... ama şu konuda emin olabilirsiniz 6.nesil'in hiçbir suçu yok. 6.nesil uludağ sözlük moderasyonunun çilesini ve sorumsuzluğunu sırtına yük edinmiştir. moderasyonun sözlük düzenini sağlayıcı kararlar alamamasının cezasını 6.nesil çekmiştir. bu yazar alımı işinde ya baştan ince eleyip sık dokursun sonrasında daha az uğraşırsın, ya da x entry giren her kişiyi yazar yaparsın ve sonrasında kontrol altında tutarsın, birkaç uyarıdan sonra "sizden gerekli ışığı alamadık, ludağ sözlük moderasyonu hayatınızda başarılar" deyip tek yönlük uçak biletini de verdikden sonra siktiri çekersin. yazar alırken korkmayız fakat iş, işe yaramayan yazarları göndermek olunca elimiz ağırlaşır. ya trollük yapıp aşırı derecede saçmalamasını bekleriz, ya da yazarın küfür etmesini.
hem herkesin karakteri değildir mersi, sevgili, canciş, kukuleyta filan. kokulu öpücük yollamıyoruz ki yazarı uyarıyoruz. 'hocam her şey ayrı yazılır, daha dikkatli olalım' da diyebiliriz, 'bilader bak kaç entrydir takip ediyorum şu -de ekini ayrı yazmayı öğren artık' da olabilir ya da en kaba şekliyle 'lan 7.nesil hoş geldin yok sana önce entry girmeyi öğren, öyle tanım mı olur olum git hemen faq? butonuna bas orayı ezberle sonrada bana rapor et hadi abim bekliyorum' tarzı mesaj da çekilebilir. tamam july4th'un buna bir şey dediği yok diyebilirsiniz ama 'özel mesajlardan karşı taraf rahatsız olur ve x butonu ile bize iletirse silikliğe varacak cezalar alma ihtimaliniz vardır. bu yüzden lütfen özel mesajlarınızı efendi efendi yazın' demek bu işi zora sokmak ve üslubu tek düze bir şekle sokmaya çalışmaktır. üstüne bir de sanki bu insanlar nasıl mesaj yazacağını blmiyormuş gibi, kime hangi şekilde üslup kullanacığını bilmiyormuş gibi "sayın, sevgili, mersi" kelimelerini kullanın haaa dersen, sen bu yazarları mal yerine koymuş olursun. 'selam sevgili yazar, öncelikle sözlüğe hoş geldiniz, yapacağınız katkılardan dolayı şimdiden teşekkür ederim, çok özür diliyorum fakat (#123123123) nolu entryde sıkıldım yazacağınıza sikildim yazmışsınız, lütfen düzeltiniz. mesajımı okuduğunuz için mersi' filanlar... ne kadar da yapmacık. çünkü bize işimizi öğretmeye çalışıyor birileri, çünkü bize hiç yoktan yere akıl veriyor birileri.
neyse diyeceklerim bu kadardır sevgili july4th, saygılarımı sunuyorum ve yaptığınız uyarıdan dolayı mersi diyorum size mersi. (!)
hani köy kahvehaneleri vardır ya. işte öyle düşünün. yaşlı ve sözü geçen bir ihtiyar kahvehaneye geliyor ve "bakın lan cahiller, bakın lan köylüler birazdan köyümüze turistler gelecek, bu turistler öyle adab-ı muaşeret kurallarını bilmezler, sakın ola onları rahatsız etmeyin uygunsuz davranışları olursa da yüzlerine karşı 'zikerün napıyorsun mahsülün üzerinde geziyorsunuz, heyy bacım bak ama orası ekili arazi orda dolaşmayın yazıktır..' filan" demeyin diyor. ya da ilkokul sıralarını hatırlayın, misafir öğrenci gelecek diye öğrencileri sıkı sıkıya tembihliyor öğretmen "çocuklar sakın ola ters bir davranışta bulunmayın, onlar misafir öğrenci alışana kadar 'canım arkadaşım yerime oturmuşsun, pardon galiba sıramı çiziyorsunuz lütfen bu tarz davranışlarda bulunmayınız" şeklinde cümleler kurun diyor, sakın ola tenefüslerde filan da öyle el kol şakası yapmayın... oysa hem köylü misafire nasıl davranacağını bilir, hem de öğrenciler yeni gelenlere nasıl davranacağını...
--spoiler--
7. nesil yazarlar yavaş yavaş sözlükte boy göstermeye başlamıştır. kendileri yeni olduğu için başlangıçta bir takım hatalar yapabilirler. bu hataları başlık altında yüzlerine vurmak yerine özel mesajla hatalarının doğru şeklini anlatmanızı rica edeceğiz.
bunun dışında eğer ki gönderdiğiniz özel mesajlardan karşı taraf rahatsız olur ve x butonu ile bize
iletirse silikliğe varacak cezalar alma ihtimaliniz vardır. bu yüzden lütfen özel mesajlarınızı `efendi
efendi yazın`. sayın, sevgili, mersi gibi ifadeleri bol bol kullanmaktan çekinmeyin. küfür olmasa bile
aşağılayıcı, rencide edici, tahrik edici, taciz edici her türlü mesaj ceza unsurudur.
--spoiler--
işte burası can alıcı nokta. metnin geri kalanı ne beni, ne de diğer eski yazarları ilgilendiriyor. bu metnin en kısa özeti "bakın arkadaşlar 7.nesil yazarlar gelecek, ve biz bunları alırken tek kıstas olan x entry girme zorunluluğuna bakıyoruz. biliyoruz ki 6.nesil yazarları alırken de gayet rahat davrandık. ki bunu sizden gelen tepkilerle çok da iyi gözlemledik. ama malumunuz bizim için yazar sayısının artması gerçekten çok çok önemli. şimdi diğer yazarlara yaptığınız gibi öyle ayar vermeler yaşanmasın istiyoruz, herhangi bir şekilde özel mesajla 'olm allah aşkına nasıl yazar oldun lan sen şu entrye bir bak .....' şeklinde bir diyalog yaşanmasını da yine istemiyoruz. bu yüzden efendiii efendii yazın. efendiii efendiii. yazmam ne mi olur? diyorsunuz. silik yaparız. evet evet bu kadar kolay. silik yaparız lan sizi. nasıl olsa yeni yazarlar geliyor, hiç acımayız silik yaparız. gözünüz korktu değil mi? heh aman gözünüz korksun. silik yaparııızz"
ortada anlaşılamayan bir durum var zaten bunca zamana kadar küfür, aşağılayıcı, rencide edici, tahrik edici, taciz edici her türlü mesaj ceza unsuru değil miydi? bunu neden tekrarlıyoruz? çünkü 7.nesilin önünü almak için diğer nesilleri uyarıyoruz, akıllı olun adam olun lan dercesine. biliyoruz ki 6.nesilde yaşananların belki de daha fazlası yaşanacak bu yazar alımlarıyla. 6.nesil... yeri geldi ben de 6.nesil'in üstüne gittim, ayarlaşmalar, sataşmalar, bir sürü gereksiz laf... ama şu konuda emin olabilirsiniz 6.nesil'in hiçbir suçu yok. 6.nesil uludağ sözlük moderasyonunun çilesini ve sorumsuzluğunu sırtına yük edinmiştir. moderasyonun sözlük düzenini sağlayıcı kararlar alamamasının cezasını 6.nesil çekmiştir. bu yazar alımı işinde ya baştan ince eleyip sık dokursun sonrasında daha az uğraşırsın, ya da x entry giren her kişiyi yazar yaparsın ve sonrasında kontrol altında tutarsın, birkaç uyarıdan sonra "sizden gerekli ışığı alamadık, ludağ sözlük moderasyonu hayatınızda başarılar" deyip tek yönlük uçak biletini de verdikden sonra siktiri çekersin. yazar alırken korkmayız fakat iş, işe yaramayan yazarları göndermek olunca elimiz ağırlaşır. ya trollük yapıp aşırı derecede saçmalamasını bekleriz, ya da yazarın küfür etmesini.
hem herkesin karakteri değildir mersi, sevgili, canciş, kukuleyta filan. kokulu öpücük yollamıyoruz ki yazarı uyarıyoruz. 'hocam her şey ayrı yazılır, daha dikkatli olalım' da diyebiliriz, 'bilader bak kaç entrydir takip ediyorum şu -de ekini ayrı yazmayı öğren artık' da olabilir ya da en kaba şekliyle 'lan 7.nesil hoş geldin yok sana önce entry girmeyi öğren, öyle tanım mı olur olum git hemen faq? butonuna bas orayı ezberle sonrada bana rapor et hadi abim bekliyorum' tarzı mesaj da çekilebilir. tamam july4th'un buna bir şey dediği yok diyebilirsiniz ama 'özel mesajlardan karşı taraf rahatsız olur ve x butonu ile bize iletirse silikliğe varacak cezalar alma ihtimaliniz vardır. bu yüzden lütfen özel mesajlarınızı efendi efendi yazın' demek bu işi zora sokmak ve üslubu tek düze bir şekle sokmaya çalışmaktır. üstüne bir de sanki bu insanlar nasıl mesaj yazacağını blmiyormuş gibi, kime hangi şekilde üslup kullanacığını bilmiyormuş gibi "sayın, sevgili, mersi" kelimelerini kullanın haaa dersen, sen bu yazarları mal yerine koymuş olursun. 'selam sevgili yazar, öncelikle sözlüğe hoş geldiniz, yapacağınız katkılardan dolayı şimdiden teşekkür ederim, çok özür diliyorum fakat (#123123123) nolu entryde sıkıldım yazacağınıza sikildim yazmışsınız, lütfen düzeltiniz. mesajımı okuduğunuz için mersi' filanlar... ne kadar da yapmacık. çünkü bize işimizi öğretmeye çalışıyor birileri, çünkü bize hiç yoktan yere akıl veriyor birileri.
neyse diyeceklerim bu kadardır sevgili july4th, saygılarımı sunuyorum ve yaptığınız uyarıdan dolayı mersi diyorum size mersi. (!)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar