microsoft office 2010

ekranın yarısını dolduran ribbon saçmalığı yerine 1/4 ünü dolduran ribbon saçmalığı yapmışlar. onun dışında 2007 e göre daha hızlı açılıyor. açılırken çıkan popup hareketli. gerisi şimdilik aynı. ha bir de renkleri iyi grili falan böyle.
© copyright 2005 - 2026