bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kadir inanır14
- israil5
- velvet28
- bir şeyler söyle3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- kemalist dünya19
- 2026 dünya kupası27
- arapça okuyabilen yazarlar3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- yazarların iyi olduğu konular9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- aile evinde yaşamak13
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- sedat pekmez21
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- anın görüntüsü17
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- birsin allahım2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erleg han ile revani yemek3
- birader yazar olmak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kendi kendine gülmek2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- 27 haziran 20262
türkiye ye hiç bir faydası olmayan emperyalist bir sözde çevre kuruluşudur. emperyalist diyorum çünkü tek maksadı salak parasıyla kaynaklarını geliştirmektir. güya dünya ile alakalı olarak dikkat çeken eylemlerde bulunurlar.
örnek verirsek buzlar eridiği ve boz ayıların nesli tükendiği için kendilerini boğaz köprüsüne zincirleyebilirler. hatta bu küresel ısınmayı bahane ederek türkiye de termik ve nükleer santral kurulması konusunda değişik eylemler yaparlar. türkiye nin bu tarz santraller kurması elektrik ve enerji konusunda bağımsız olması demektir. ne demiştik? "emperyalist" bir kuruluştur.
oysa ki eylem yapmak bir şey değildir. somut hiç bir şey yapmamışlardır, yapmazlar. dikili bir ağaçları yoktur. oturdukları yerden sağa sola faks çekerek, mail atarak, kendini bir yerlere zincirleyerek vs. yapılan eylemler için "para" talep ederler. eylem gemilerine "benzin" lazımdır çünkü. oysa ki green peace in "eylem" mantalitesi facebook ta bir milyonluk grup açan garip insanların eylem mantalitesi kadar zayıftır. sadece medyanın dikkatini çekebilecek eylem yaparlar; reklam olsun, para gelsin diye.
bilimsel gerçeklere baktığımız zaman dünya; buzul çağının son dönemindedir ve küresel ısınmanın değil türkiye de kurulacak olan termik veya nükleer santrallerle hiç bir insan yapıtıyla alakası yoktur. maksat cahil ve enerji dolu ama asosyal/gerizekalı zengin gençleri etraflarında toplayarak paralarını almaktır.
greenpeace sayfasına girerek "katıl" tuşunu tıkladığınızda karşınıza çıkan menüde 1 adet sanal eylem, 3 adette greenpeace için kaynak sağlayacak çeşitli linkler göreceksiniz. maksat neydi? para kazanmak.
greenpeace sermaye kuruluşudur, çevre kuruluşu değildir. türkiye de gerçekten çevreye duyarlı insanlar en azından türkiye ye ağaç diken (tabii ki çok daha fazlasını yapan) bir tema ya bağış yapmalıdır.
destekçilerine baktığınız zaman ise zaten gerçek buz gibi rahatlıkla görülmektedir;
(enerji bakanı greenpeace ofisinde)
http://www.virahaber.com/...er/11.20091202172156..jpg
amerikan mantalitesini türkiye de kovalayan iktidar; tabii ki mümessili olduğu emperyalist zihniyetin temsilcilerine destek verecektir.
örnek verirsek buzlar eridiği ve boz ayıların nesli tükendiği için kendilerini boğaz köprüsüne zincirleyebilirler. hatta bu küresel ısınmayı bahane ederek türkiye de termik ve nükleer santral kurulması konusunda değişik eylemler yaparlar. türkiye nin bu tarz santraller kurması elektrik ve enerji konusunda bağımsız olması demektir. ne demiştik? "emperyalist" bir kuruluştur.
oysa ki eylem yapmak bir şey değildir. somut hiç bir şey yapmamışlardır, yapmazlar. dikili bir ağaçları yoktur. oturdukları yerden sağa sola faks çekerek, mail atarak, kendini bir yerlere zincirleyerek vs. yapılan eylemler için "para" talep ederler. eylem gemilerine "benzin" lazımdır çünkü. oysa ki green peace in "eylem" mantalitesi facebook ta bir milyonluk grup açan garip insanların eylem mantalitesi kadar zayıftır. sadece medyanın dikkatini çekebilecek eylem yaparlar; reklam olsun, para gelsin diye.
bilimsel gerçeklere baktığımız zaman dünya; buzul çağının son dönemindedir ve küresel ısınmanın değil türkiye de kurulacak olan termik veya nükleer santrallerle hiç bir insan yapıtıyla alakası yoktur. maksat cahil ve enerji dolu ama asosyal/gerizekalı zengin gençleri etraflarında toplayarak paralarını almaktır.
greenpeace sayfasına girerek "katıl" tuşunu tıkladığınızda karşınıza çıkan menüde 1 adet sanal eylem, 3 adette greenpeace için kaynak sağlayacak çeşitli linkler göreceksiniz. maksat neydi? para kazanmak.
greenpeace sermaye kuruluşudur, çevre kuruluşu değildir. türkiye de gerçekten çevreye duyarlı insanlar en azından türkiye ye ağaç diken (tabii ki çok daha fazlasını yapan) bir tema ya bağış yapmalıdır.
destekçilerine baktığınız zaman ise zaten gerçek buz gibi rahatlıkla görülmektedir;
(enerji bakanı greenpeace ofisinde)
http://www.virahaber.com/...er/11.20091202172156..jpg
amerikan mantalitesini türkiye de kovalayan iktidar; tabii ki mümessili olduğu emperyalist zihniyetin temsilcilerine destek verecektir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar