özden

hep gülmesi gerekendir. şu kısacık ama kirli hayatta hep güzel hatırlanacaktır. çünkü dürüsttür,çünkü insandır, hatta popüler deyimle "adam" ' dır. o bir tanedir, hayatın özünden gelir ve bir özü olduğunu insana hatırlatır.

sellukadır...
© copyright 2005 - 2026