bugün

ipeserilenun

(bkz: yedinci neslin ekşisözlükten seçilmesi) isimli konuya neden 3 kere şuursuzca aynı entry i girmiş olduğuna sanırım henüz 6.nesil çaylak olmam sebebiyle anlam veremediğim kıymetli yazar.
© copyright 2005 - 2026