bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz3
- yugoslavya kızları4
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- hayatını kaybetmek3
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- angie abdalla2
- tamar tanrıyar5
- dişarıya şortla çıkmak2
- deniz baykal7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- makarnaya sarımsak girer mi3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- göte giren şemsiye4
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- kadir inanır'ın vefatı7
- ciguli kral7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- frt2
- saraca finch house7
- king is back3
- kitap alıntıları2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
günümüzde atatürk'ü abartmayana uygun görülmeyen isim, sıfat. peki ne gerekiyor kemalist olmak için? diye sorarsan kemalistlerden datmin edici bir cevap alamazsın. en fazla küfür yersin. içi boşaltılmış çünkü kemalizm dedikleri şeyin. o yüzden sana benden bi kıyak, ne gerektiğini yazıcam buraya. iyi oku, bi daha bulamazsın böyle fırsat:
bi kere iyi bir küfür dağarcığına sahip olacaksın. argo sözlüğü mü alırsın başka yollardan mı edinirsin bilmem.
be hey dürzü şiirini ezbere bileceksin. özellikle "baban kimdi bilmezdin şerefsiz" mısrasını okurken kendinden geçeceksin.
atatürk gibi birinin bir daha dünyaya gelmeyeceğine inanacaksın. herkesi de inandıracaksın. böylesi en kolayı. atatürk gibi birinin doğma ihtimali demek onu tespit zorunluluğu demek. ayrıca atatürk'ün sevenlerini bu yolla umutsuzluğa düşürürsen başka arayışlara girmeden kemalist statükoya daha sıkı bağlanırlar.
yıllardır ülkeye gram faidesi dokunmamış, bir yaralı parmağa da işememiş birtakım partilere sırf atatürk'ün partisi diye sevgi duyacaksın. duymayanları uyaracaksın.
atatürk'ün ulu, yüce, peygamber, allah yarısı, tüm türklerin atası * olmadığını söyleyenlere inanmayacaksın. onlar yanlış biliyor. mamafih tüm bunlara karşı "kemalizm dindir" diyen olursa da olmadığını iddia ediceksin. çünkü hz atatürk (bu "hz" benim fikrim değil. bir meb kitabında yazdığını görmüştüm orta okuldaykene) demiştir ki "ben size hicbir dogma birakmadim"
atatürk olmasaydı adımız aleksandros olurdu. bunu asla unutmayacaksın. işgaldeki halkı unutmayacaksın.
atatürk gelmiş geçmiş en büyük dahidir. kendisinden daha çok şey başarmış bir lider gelmedi. bunu tartışmaya gerek var mı? haah şöyle. oluyorsun.
atatürk diktatördü diyene salyalarını akıtarak cevap vereceksin. diktatör kaka bişey. atatürk, o çakmak çakmak gözlerine kurban olduğum deha, hiç diktatör olabilir mi? yakıştırıyo musun sen?
atatürk'ün kemal ismini alış öyküsünü ezbere bileceksin ve masalsı bir dille çocuklarına da anlatacaksın. devrim tarihinde çok mühim bir ayrıntıdır bu hikaye.
işgaldeki halkı sakın unutma! bugün bu yazdıklarımı sıcak koltuğunda okuyabiliyorsan bunu atama borçlusun.
bi kere iyi bir küfür dağarcığına sahip olacaksın. argo sözlüğü mü alırsın başka yollardan mı edinirsin bilmem.
be hey dürzü şiirini ezbere bileceksin. özellikle "baban kimdi bilmezdin şerefsiz" mısrasını okurken kendinden geçeceksin.
atatürk gibi birinin bir daha dünyaya gelmeyeceğine inanacaksın. herkesi de inandıracaksın. böylesi en kolayı. atatürk gibi birinin doğma ihtimali demek onu tespit zorunluluğu demek. ayrıca atatürk'ün sevenlerini bu yolla umutsuzluğa düşürürsen başka arayışlara girmeden kemalist statükoya daha sıkı bağlanırlar.
yıllardır ülkeye gram faidesi dokunmamış, bir yaralı parmağa da işememiş birtakım partilere sırf atatürk'ün partisi diye sevgi duyacaksın. duymayanları uyaracaksın.
atatürk'ün ulu, yüce, peygamber, allah yarısı, tüm türklerin atası * olmadığını söyleyenlere inanmayacaksın. onlar yanlış biliyor. mamafih tüm bunlara karşı "kemalizm dindir" diyen olursa da olmadığını iddia ediceksin. çünkü hz atatürk (bu "hz" benim fikrim değil. bir meb kitabında yazdığını görmüştüm orta okuldaykene) demiştir ki "ben size hicbir dogma birakmadim"
atatürk olmasaydı adımız aleksandros olurdu. bunu asla unutmayacaksın. işgaldeki halkı unutmayacaksın.
atatürk gelmiş geçmiş en büyük dahidir. kendisinden daha çok şey başarmış bir lider gelmedi. bunu tartışmaya gerek var mı? haah şöyle. oluyorsun.
atatürk diktatördü diyene salyalarını akıtarak cevap vereceksin. diktatör kaka bişey. atatürk, o çakmak çakmak gözlerine kurban olduğum deha, hiç diktatör olabilir mi? yakıştırıyo musun sen?
atatürk'ün kemal ismini alış öyküsünü ezbere bileceksin ve masalsı bir dille çocuklarına da anlatacaksın. devrim tarihinde çok mühim bir ayrıntıdır bu hikaye.
işgaldeki halkı sakın unutma! bugün bu yazdıklarımı sıcak koltuğunda okuyabiliyorsan bunu atama borçlusun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar