bugün

mr sdl

beşiktaşlı taraftarları "koyduk mu" dedikleri için çapsız ilan etmiş,

(#6603379)

kendisi ise, fairplay örneği göstererek, beşiktaşlı taraftarlara "siktirin gidin" demiştir.

(#6610970)

bu nasıl çelişkidir, annedir, bilemedim.

beşiktaşlı taraftarların açtığı başlıkların nedenini, ilgili maç başlığında "+18, tecavüz, sikmek, sokmak, müjde ar, liseli" anahtar kelimeleri ile bir arama yaparsa bulabilir.

ayrıca futbolun güzelliği bu bence. "siktirin gidin" demek değil.

yanlış anlaşılmasın, bunları bir beşiktaş taraftarı olarak söylüyorum. ahaha *
© copyright 2005 - 2026