bugün

ayı

isveçliler'in pek değer verdiği bir hayvan. öyle ki isim olarak da kullanılıyor, mesela ünlü tenisçi björn borg'ün ismi yani björn isveççe'de "ayı" demek.

ingilizler'de de aynı şekilde değerliyse servet'e dedikleri "ayıboğan" cidden aşağılama değil, baya övme amaçlı bi lakap olmalı...
© copyright 2005 - 2026