bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- aşure2
- dinleri masonlar kontrol ediyor3
- kemalistler5
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- anne schedeen2
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- zippo2
- cips alırken utanmak2
- kazım koyuncu2
- venezuela4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- kadınlara gereksiz yüklenilmesi2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- yazarların imza parfümleri14
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kes lan mal2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- am okşama4
- evde kaş bıyık alımı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar10
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- vajinizm3
- kadir mısıroğlu'nun soyu2
- bir insanı sevmek12
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- 2026 dünya kupası22
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- güzel huylu kezo4
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- daveigh chase3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- anın fotoğrafı3
- tramer kaydı olan kız4
- dünya11
izlemeyenlerin kıçlarından salladıkları gibi Ucuz vatan, millet, sakarya edebiyatına bulaşmayan, siyasete girmeyen, kürtler düşmandır propagandası yapmadan sadece ve sadece orada vatanları için her şeylerini feda eden insanların yaşadıkları dramı anlatan filmdir. 40 kişinin 40 farklı hikayesi var ama görevleri söz konusu olunca 40'ının da tek vücut olması; biz evde oturup kıçımızı büyütürken o anda birilerinin uç koşullarda bizim iyiliğimiz için yaşadığını, televizyonda bir kaç dakikada dökülen cümlelerin yaşanan gerçeklerin binde birini yansıttığı gerçeğini tokat gibi vurur yüzümüze. hatta orada olmayıp da oturduğumuz yerden çatışmalar hakkında konuşmanın yersiz olduğunu da anlatır bize. ayrıca günlük hayatta yok fiyatı düşsün de şu telefonu alayım, yok sınavda çalıştığım yerden sorular çıksın gibi koşuşturmaların bom boş olduğunu da hatırlatır bizlere.
Adı nefes ama hayatımda yüzlerce film izleyen ben ilk defa bu kadar uzun süre nefessiz kaldım bir filmde. komutanın eşine gönderdiği mektupta ilk defa birisinin sevgilisine aşkını bu kadar etkileyici anlattığını gördüm. çatışma sırasında elinde telefonla şoka giren asker ile ilk defa bir insanın gözündeki çaresizliği bu kadar net gördüm. vurulan askerin "komutanım sen hiç aşık oldun mu" diye inlerken ilk defa sevdiklerini artık göremeyeceğinin acısının bu kadar ağır olduğunu gördüm.
Teknik olarak incelersek görüntüler, çekimler, efektler mükemmel derecede başarılı Tipik bir hollywood filmi kalitesinde olmuş, açıkçası hiç beklemiyordum bu kadarını. zaten bu gerçeklik sanki orada siz çatışıyormuşsunuz hissi verip filmin etkisini bir kat daha arttırıyor. Tek eksik yanı sanırım dublajlı olmadığı için konuşmaların çok net duyulamaması o kadar kusur da olur artık.
Sadece Türk sinemasının değil, dünya sinemasının da gelmiş geçmiş en iyi filmlerinden birisidir. tipik "abd askerleri her zaman haklı ve kahramandır" temalı filmlere on basar. Zaten ingilizce altyazılı fragmanına yazılan yabancı yorumlarından da bunu anlayabilirsiniz.
Ayrıca bol sıfırlı meblalara sahip, starbucks'ta bacak bacak üstüne atıp kahvesini yudumlarken bir elinde entel bir gazete okuyup memleketi masa başından kurtaran sözde aydınların izlememesi gereken bir filmdir. zaten izleselerde bir şey anlamazlar ancak bok atarlar.
Adı nefes ama hayatımda yüzlerce film izleyen ben ilk defa bu kadar uzun süre nefessiz kaldım bir filmde. komutanın eşine gönderdiği mektupta ilk defa birisinin sevgilisine aşkını bu kadar etkileyici anlattığını gördüm. çatışma sırasında elinde telefonla şoka giren asker ile ilk defa bir insanın gözündeki çaresizliği bu kadar net gördüm. vurulan askerin "komutanım sen hiç aşık oldun mu" diye inlerken ilk defa sevdiklerini artık göremeyeceğinin acısının bu kadar ağır olduğunu gördüm.
Teknik olarak incelersek görüntüler, çekimler, efektler mükemmel derecede başarılı Tipik bir hollywood filmi kalitesinde olmuş, açıkçası hiç beklemiyordum bu kadarını. zaten bu gerçeklik sanki orada siz çatışıyormuşsunuz hissi verip filmin etkisini bir kat daha arttırıyor. Tek eksik yanı sanırım dublajlı olmadığı için konuşmaların çok net duyulamaması o kadar kusur da olur artık.
Sadece Türk sinemasının değil, dünya sinemasının da gelmiş geçmiş en iyi filmlerinden birisidir. tipik "abd askerleri her zaman haklı ve kahramandır" temalı filmlere on basar. Zaten ingilizce altyazılı fragmanına yazılan yabancı yorumlarından da bunu anlayabilirsiniz.
Ayrıca bol sıfırlı meblalara sahip, starbucks'ta bacak bacak üstüne atıp kahvesini yudumlarken bir elinde entel bir gazete okuyup memleketi masa başından kurtaran sözde aydınların izlememesi gereken bir filmdir. zaten izleselerde bir şey anlamazlar ancak bok atarlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar