bugün

vodafone

en güvendiğim operatördür. tarifelerini zırt pırt yok adil kullanım sınırıydı, yok numara sınırıydı, yok kılıydı, yok tüyüydü değiştirmez. neyse odur.

selde zarar görmüştür, hizmette aksamalar yaşatıyordur, doğrudur. düşünün avea zarar görmüş olsaydı aynı selde neler yapardı millete. bu kadarla kurtulamazdı kimse.
© copyright 2005 - 2026