bugün
- mustafa kemal atatürk4
- kemalist dünya23
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek3
- hırt2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- kadir inanır17
- antalyada üşümek3
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- hapşırmak2
- aşk3
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- üniversitelerin gereksiz olması13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- evagreen2
- israil6
- ona bir şey söyle9
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- birader yazar olmak12
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- özlü sözler5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
airbus aşıklarını bir nebze sevindirmiştir lakin daha airbuslardan oluşan filoya çok var. efendim son yeniliklerle birlikte, reklam ve benzin fiyatları daha fahiş miktarlara çekilmiştir. inmesi de zorlaşmıştır. artık günde 1 saat falan 500$'da görebiliyorsunuz. dün şansıma denk geldiğinde de bütün paramı uçaklara basmıştım aburasko, alamadım hiç. alsam ne yazar yani, 200-300 bin libre. 8 uçaklık filo. nereye uçuyon birader diye sorarlar adama.
benzin ve reklam olayına da el atıp biraz makul seviyelere çekerlerse çok iyi olur. protesto maksatlı reklam almıyorum. en kötü uçağım %85 doluluk oranıyla uçuyor. bu da sana kapak olsun ayirlayn menejer.
tabi şimdi artistik yapma vakti. bir adet airbus a321 ve yedi adet erj190 ile hava basacam. bak bak izle.
--spoiler--
hacujka airlines, hacularınızı dünyanın dört bir yanına dehşetengiz hizmet, kaliteli uçak birlikteliğiyle taşır. şirketimiz tegel(berlin) ve zürih(zürih) havalimanları merkezlidir. istanbul'dan ahmet bey şirketimiz hakkında "çok beğendim hemen 15 arkadaşıma hediye ettim hepsi birer tane aldı" demiştir. oha muna koyim. her gün gidip gelen uçaklarımız ve rotalarımız. seçin beğenin alın, erj190'ı kimselere kaptırmayın. uçaklarda taşkınlık çıkarmayın. her "exit" yazan kapıyı zorlamayın. slm tşk.
berlin - lüksemburg
berlin - londra
berlin - selanik
berlin - moskova
berlin - istanbul
berlin - tunus
berlin - kahire
berlin - astana
uçaklarımızda istek şarkı gibi olaylar yoktur, adama ske ske ramştayn dinletirler. uçuyosun en nihayetinde, kaptan pilota cd mi götürcen? weil der meister uns gesandt deyip allahına şükredicen.
hadi hayırlı uçuşlar.
--spoiler--
bi' de çocuklar "abi sen berlin'i çok seviyon yav ama talep işi falan var?" demişler. şirketimizin sloganı budur hacı,
- we don't care about demand, in berlin we trust.
benzin ve reklam olayına da el atıp biraz makul seviyelere çekerlerse çok iyi olur. protesto maksatlı reklam almıyorum. en kötü uçağım %85 doluluk oranıyla uçuyor. bu da sana kapak olsun ayirlayn menejer.
tabi şimdi artistik yapma vakti. bir adet airbus a321 ve yedi adet erj190 ile hava basacam. bak bak izle.
--spoiler--
hacujka airlines, hacularınızı dünyanın dört bir yanına dehşetengiz hizmet, kaliteli uçak birlikteliğiyle taşır. şirketimiz tegel(berlin) ve zürih(zürih) havalimanları merkezlidir. istanbul'dan ahmet bey şirketimiz hakkında "çok beğendim hemen 15 arkadaşıma hediye ettim hepsi birer tane aldı" demiştir. oha muna koyim. her gün gidip gelen uçaklarımız ve rotalarımız. seçin beğenin alın, erj190'ı kimselere kaptırmayın. uçaklarda taşkınlık çıkarmayın. her "exit" yazan kapıyı zorlamayın. slm tşk.
berlin - lüksemburg
berlin - londra
berlin - selanik
berlin - moskova
berlin - istanbul
berlin - tunus
berlin - kahire
berlin - astana
uçaklarımızda istek şarkı gibi olaylar yoktur, adama ske ske ramştayn dinletirler. uçuyosun en nihayetinde, kaptan pilota cd mi götürcen? weil der meister uns gesandt deyip allahına şükredicen.
hadi hayırlı uçuşlar.
--spoiler--
bi' de çocuklar "abi sen berlin'i çok seviyon yav ama talep işi falan var?" demişler. şirketimizin sloganı budur hacı,
- we don't care about demand, in berlin we trust.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar