bugün

yağma

Televizyonlarda akşam bülteninde gösterilen sel felaketinde yağma yapan insanların da "Ağğbiii naapalım başkasına gidecceeene bize yarasın kehi kehi" diye kendilerini savundukları eylem. O değil de ne demek başkasına gideceğine sana gelsin, ulan sen müslüman değil misin hadi onu geçtim sen insan değil misin? Yazık çok yazık...
© copyright 2005 - 2026