bugün

içtima

genelde yemekhaneye girerken ve yemekhaneden çıktıktan sonra yapılır.asker için eğitimden daha fazla eziyetli birşeydir.takım yazıcıları ve nöb.çvş lara ayrı bir işkencedir.
© copyright 2005 - 2026