bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- lucas luthor2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- şemsiyenin ters dönmesi3
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü2
- oyuncu2
- paris te son tango6
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 65 şut çekip gol atamamak3
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- beyaz otomobil satın almak10
- anın görüntüsü15
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- misafir ağırlamak2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- clydeless bonnie3
- ege waw3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 2026 dünya kupası16
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
içerisinde birçok obsesif kişilik bozukluğuna sahip yazar bulunduran ve onların ortalığı bulandırmasıyla git gide kaliteyi düşüren oluşum. uludağ sözlük, artık benim gibi orta halli bir yazar için miladını dolduruyor ağır ağır. bunla ilintili şöyle bir de fasit daire var kısaca bahsetmek istediğim: * *
bir yazar burada doğuyor, büyüyor, gelişiyor ve zamanla 'herkes' gibi birkaç arkadaş ediniyor. * sonra bazısıyla kanka oluyor. bazılarıyla ara sıra selam sabah ediyor. sonra yeni nesilden 'arkadaşlar' * ediniyor vesaire. özetle genişletiyor çevresini yani..
belli bir zaman sonra artık sözlüğe tespitler, bilgi içeren pırıl pırıl entryler girmekten ve eğlenip eğlendirmekten vazgeçiyor. çünkü bakıyor ki burada değirmeni çeviren "emek" değil. isim yapmak.
kankalarıyla eğleniyor, birilerine ironi yapıyor. kankası bile anlamayınca ironisini, koca bir nesile atfediyor yapmaya çalıştığı ironinin anlaşılmamasını. ee sözlüğe de kusmak ve sıçmak kalıyor. nitekim sıçıyor da...
sözlüğe sıçmasının tek nedeni tüm eğlencesini ve geyğini kankalarıyla çeviriyor olması mı? hayır. ne peki? sözlüğün okunmama sorunu da etkili. adam yazıyor çiziyor*, daha sonra dönüyor bakıyor: ulan haftanın en beğenilen entyrisi kürtleri savunan bir göte, göt diyen yazarın bakınızları olmuş.. bir zamanlar onun da yazdığı o güzelim satırları kimse siklememiş afedersin. hele bir de o gün bir maç varsa.. ha zaten maç entrylerini de çoğu zaman bu amcalardan birisi doldurur. hemen ardından da siler. o an orada polemik yaratmak ya asıl amaç. ertesi güne yine hiç bir şey olmamış gibi uyanır.
peki ne olur sonra? bakıyor ki "eğlencemi kankalarla yapıyorum. sözlüğe harika(!) entryler döşesem de okunmuyorum. dünkü futbol maçı entrysinde sövdüğüm adamların tavrından dolayı olabilir diye düşünmeme de gerek yok. çünkü beynim her daim atalet halinde, düşünmek de ne?" (ki her okunmayan yazar "okunası ve inci gibi yazılar döktürüyor." da demiyorum ben.) "o halde sözlüğe tek kalan, hazmettiğim tüm eğlencenin artığını sıçmak ve birilerine musallat olup onların tepkilerine karşın kanka(ları)mla nick altında sövmek."
sonra da delikanlılıktan bahsetmek. veya tüm bu kokuşmuşluğa, adiliğe "sadece eğleniyoruz" diyebilmek. peh!
bir çok kez sinirlenip şurada sözlüğe çemkirerekten bir şeyler yazdım fakat hiç birisi bazılarını kişiliksizlikleriyle alakalı değildi. yalandan, riyadan, ikiyüzlülük ve kokuşmuşluktan tiksindiğim kadar hiçbir şeyden tiksinmem ama birilerini tanıdıkça burada, tam orta yeri olduğunu gördüm.
neticede şunu fark ettim ki bu sözlüğün dört yüzü var. (2x2)
1. sözlüğe emek veren, kaliteli entryler giren veya girmeye çalışan yazarlar.
2. entry girmek, bilgilendirmek, eğlendirmekle alakasız, polemik yazarları.
3. troll'lük yapan yazarlar.
4. bu üçünden de haberi olmayan, sözlükte troll evde pet besleyen, yurdum insanı yazalar. *
(troll'i kastetmiyorum.) tam olarak bu polemik yazarları işte o bahsettiğim amansız hastalığın pençesindekiler. adamlar yapacağı adiliği yapıyor, daha sonra sıkıyor dişini, yumruğunu. sonra yeni yazar alımlarıyla sözlüğün içine ediyor.. ve dikkat edin bunun adı da "eğlenmek."
minareyi çalıyor bu amca, peki kılıfını hazır etmez mi? "eğleniyoruz euhehue" ne kadar kolay bir çalım lan bu? kime atıyorsun ama? yenmez burada, kasma. bak, gel dürüst olalım dostum,eğlenmediğini sen de biliyorsun, saplantılı bir karakterin var nitekim, görebiliyorum. 'intikam' dediğin o çocukça şeyin peşinde gidiyorsun sen, fakat varacağın yerde kocaman bir "hiç" bekliyor seni, ardında ise boşa geçmiş onca vaktin var...
sen ve gibilerinden çok var şu memlekette, unutma. senin farkın şuraya yazıp da birilerine bir şeyler katmak olmalı; yazabilecek didaktik bir şeyler olması gerekiyor karakterinde. varsa eğer, sokaktaki adamdan farkını göster. de ki bana "ben bugüne kadar gördüğün adam değilim, o bir karakterdi, ben ise buyum." onur duyarım bundan. umarım ki öylesindir. yok ama yok.. sen her kandilde tekerlemeli mesajlar atıp iki rekat namaz kılmayan kofti insancıklar gibisin. farkın yok kimseden. şimdi koş kankana "bu piç bizden bahsediyor galiba" deyip bu sefer de bir olasılığın peşi sıra dört dolan... *
bir yazar burada doğuyor, büyüyor, gelişiyor ve zamanla 'herkes' gibi birkaç arkadaş ediniyor. * sonra bazısıyla kanka oluyor. bazılarıyla ara sıra selam sabah ediyor. sonra yeni nesilden 'arkadaşlar' * ediniyor vesaire. özetle genişletiyor çevresini yani..
belli bir zaman sonra artık sözlüğe tespitler, bilgi içeren pırıl pırıl entryler girmekten ve eğlenip eğlendirmekten vazgeçiyor. çünkü bakıyor ki burada değirmeni çeviren "emek" değil. isim yapmak.
kankalarıyla eğleniyor, birilerine ironi yapıyor. kankası bile anlamayınca ironisini, koca bir nesile atfediyor yapmaya çalıştığı ironinin anlaşılmamasını. ee sözlüğe de kusmak ve sıçmak kalıyor. nitekim sıçıyor da...
sözlüğe sıçmasının tek nedeni tüm eğlencesini ve geyğini kankalarıyla çeviriyor olması mı? hayır. ne peki? sözlüğün okunmama sorunu da etkili. adam yazıyor çiziyor*, daha sonra dönüyor bakıyor: ulan haftanın en beğenilen entyrisi kürtleri savunan bir göte, göt diyen yazarın bakınızları olmuş.. bir zamanlar onun da yazdığı o güzelim satırları kimse siklememiş afedersin. hele bir de o gün bir maç varsa.. ha zaten maç entrylerini de çoğu zaman bu amcalardan birisi doldurur. hemen ardından da siler. o an orada polemik yaratmak ya asıl amaç. ertesi güne yine hiç bir şey olmamış gibi uyanır.
peki ne olur sonra? bakıyor ki "eğlencemi kankalarla yapıyorum. sözlüğe harika(!) entryler döşesem de okunmuyorum. dünkü futbol maçı entrysinde sövdüğüm adamların tavrından dolayı olabilir diye düşünmeme de gerek yok. çünkü beynim her daim atalet halinde, düşünmek de ne?" (ki her okunmayan yazar "okunası ve inci gibi yazılar döktürüyor." da demiyorum ben.) "o halde sözlüğe tek kalan, hazmettiğim tüm eğlencenin artığını sıçmak ve birilerine musallat olup onların tepkilerine karşın kanka(ları)mla nick altında sövmek."
sonra da delikanlılıktan bahsetmek. veya tüm bu kokuşmuşluğa, adiliğe "sadece eğleniyoruz" diyebilmek. peh!
bir çok kez sinirlenip şurada sözlüğe çemkirerekten bir şeyler yazdım fakat hiç birisi bazılarını kişiliksizlikleriyle alakalı değildi. yalandan, riyadan, ikiyüzlülük ve kokuşmuşluktan tiksindiğim kadar hiçbir şeyden tiksinmem ama birilerini tanıdıkça burada, tam orta yeri olduğunu gördüm.
neticede şunu fark ettim ki bu sözlüğün dört yüzü var. (2x2)
1. sözlüğe emek veren, kaliteli entryler giren veya girmeye çalışan yazarlar.
2. entry girmek, bilgilendirmek, eğlendirmekle alakasız, polemik yazarları.
3. troll'lük yapan yazarlar.
4. bu üçünden de haberi olmayan, sözlükte troll evde pet besleyen, yurdum insanı yazalar. *
(troll'i kastetmiyorum.) tam olarak bu polemik yazarları işte o bahsettiğim amansız hastalığın pençesindekiler. adamlar yapacağı adiliği yapıyor, daha sonra sıkıyor dişini, yumruğunu. sonra yeni yazar alımlarıyla sözlüğün içine ediyor.. ve dikkat edin bunun adı da "eğlenmek."
minareyi çalıyor bu amca, peki kılıfını hazır etmez mi? "eğleniyoruz euhehue" ne kadar kolay bir çalım lan bu? kime atıyorsun ama? yenmez burada, kasma. bak, gel dürüst olalım dostum,eğlenmediğini sen de biliyorsun, saplantılı bir karakterin var nitekim, görebiliyorum. 'intikam' dediğin o çocukça şeyin peşinde gidiyorsun sen, fakat varacağın yerde kocaman bir "hiç" bekliyor seni, ardında ise boşa geçmiş onca vaktin var...
sen ve gibilerinden çok var şu memlekette, unutma. senin farkın şuraya yazıp da birilerine bir şeyler katmak olmalı; yazabilecek didaktik bir şeyler olması gerekiyor karakterinde. varsa eğer, sokaktaki adamdan farkını göster. de ki bana "ben bugüne kadar gördüğün adam değilim, o bir karakterdi, ben ise buyum." onur duyarım bundan. umarım ki öylesindir. yok ama yok.. sen her kandilde tekerlemeli mesajlar atıp iki rekat namaz kılmayan kofti insancıklar gibisin. farkın yok kimseden. şimdi koş kankana "bu piç bizden bahsediyor galiba" deyip bu sefer de bir olasılığın peşi sıra dört dolan... *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar