bugün

asarcık

Kovboy filmlerindeki kasabalara benzer. Ortada bir meydan o meydan etrafında dükkanlar. Meydanın ortasında şerif, şey yani Jandarma binası.. 5-10 yıl öncesine kadar kişi başına bir kahvehane ve bir lokanta düşerdi. Şimdilerde biraz normale dönmüş.
© copyright 2005 - 2026