bugün
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- erkekler neden az yaşar10
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- türk kızı egosu4
- yazarların imza parfümleri14
- güzel huylu kezo3
- biat kültürü3
- artık sevmeyeceğim2
- toz yumrususun unutma2
- tramer kaydı olan kız3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yargıcı3
- pkk nasıl biter5
- wowturkey3
- 2026 dünya kupası23
- bir insanı sevmek12
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- dünya11
- bidat2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- amerika birleşik devletleri5
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- futbol17
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- devlet gücü6
- amerikan yahudileri3
- niğdeliler2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- raskolnikov2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
2010 dünya basketbol şampiyonasının bir ayağanı yapamayacak olan şehir. o ayak tüm kime girsin bilmiyorum ama, kayseriye hayırlı olsun diyeyim öncelikle.
bu ayıp türel'in akaydın'ın değil hepimizin ayıbıdır. yöneticiler kadar yönetilenlerde suçludur. yöneticileri biz seçiyoruz bizi yönetsinler diye yeri geliyor biz yönetici oluyoruz, olacağız. bir başka suçlu ise fiba'dır ki haketmeyen bir ülkeye bu organizasyonu verdi. biz bunu değil hiçbir şeyi haketmiyoruz.
gelelim ayrıntılara türel kendince bir yol bulmuş, arsa karşılığı bu tesisleri yaptıracak antalya'ya, eee gsgm denen kurum bunu yapmıyorsa ben bu şekilde yaparım demiş. projesini bile görmediğimiz bir tesis karşılığında inşaatı yaptırmaya onay vermiş. kimse kimseye bedava stad yapmayacağına göre mantıklı gözüküyor, fakat adamlar 65 katlı bina dikeceklermiş kardeşim oraya, suyunu kaçırmamak lazımdı heralde dediler. ha bence ona da tamam. sırf marjinal olmak adına bile muhalif olmayı seçen bir kesim tutturmuş bir siluet bir de rant yüklen yavrum yüklen. ben mimarım siluet nedir desen bi çırpıda cevap veremem, lan amma siluet meraklısı insanlarmışız. ayrıca emsal denen bir şey vardır. 65 değil 650 katlı olsun emsali geçmiyorsa bir yapı inşa etme hakkı vardır. bu kadar siluet meraklsısın madem git yeni yapılan ramada oteline karşı çık. konyaaltından bakınca at sikinde kelebek gibi duran bir yapı yapıldı şehirde kimseden gık çıkmadı. yoğunluk bakımından trafik bakımından şehrin merkezine ağır yükler getiriyor burası neden karşı çıkmıyorsun, hani marjinaldin sen, siluetti, ottu boktu çok biliyosun her şeyi. geçiniz beyler, hanımefendiler bunları. rant denilen şeye niye karşı çıkılır onu da anlamak mümkün değil rant öcü müdür ki? şehrin rant kazanmasında ne kötülük olabilirki rant olan yerde istihdam olacaktır, çark dönecektir.
tamam tüm bunlara rağmen her şey prosedür neyse öyle yapılsındır, fakat yok be kardeşim olmuyor, gsgm yapmıyor, devlet bakmıyor, ilgili federasyonlardan tık yok; şehrin ihtiyacı var.
topyekün suçlu olduğumuzu bir kez daha tekrar etmek istiyorum, bu işi a kişisine yükleyerek, b kişisine yükleyerek, x partisine yükleyerek, y partisine yükleyerek kendimizi için içinden sıyıramayız. biz sosyal bir devlet olamadık olamayız, her şeyi prosedürüne göre yapamayız, her şeyi kılıfına uydurarak yaparız.
bu ayıp türel'in akaydın'ın değil hepimizin ayıbıdır. yöneticiler kadar yönetilenlerde suçludur. yöneticileri biz seçiyoruz bizi yönetsinler diye yeri geliyor biz yönetici oluyoruz, olacağız. bir başka suçlu ise fiba'dır ki haketmeyen bir ülkeye bu organizasyonu verdi. biz bunu değil hiçbir şeyi haketmiyoruz.
gelelim ayrıntılara türel kendince bir yol bulmuş, arsa karşılığı bu tesisleri yaptıracak antalya'ya, eee gsgm denen kurum bunu yapmıyorsa ben bu şekilde yaparım demiş. projesini bile görmediğimiz bir tesis karşılığında inşaatı yaptırmaya onay vermiş. kimse kimseye bedava stad yapmayacağına göre mantıklı gözüküyor, fakat adamlar 65 katlı bina dikeceklermiş kardeşim oraya, suyunu kaçırmamak lazımdı heralde dediler. ha bence ona da tamam. sırf marjinal olmak adına bile muhalif olmayı seçen bir kesim tutturmuş bir siluet bir de rant yüklen yavrum yüklen. ben mimarım siluet nedir desen bi çırpıda cevap veremem, lan amma siluet meraklısı insanlarmışız. ayrıca emsal denen bir şey vardır. 65 değil 650 katlı olsun emsali geçmiyorsa bir yapı inşa etme hakkı vardır. bu kadar siluet meraklsısın madem git yeni yapılan ramada oteline karşı çık. konyaaltından bakınca at sikinde kelebek gibi duran bir yapı yapıldı şehirde kimseden gık çıkmadı. yoğunluk bakımından trafik bakımından şehrin merkezine ağır yükler getiriyor burası neden karşı çıkmıyorsun, hani marjinaldin sen, siluetti, ottu boktu çok biliyosun her şeyi. geçiniz beyler, hanımefendiler bunları. rant denilen şeye niye karşı çıkılır onu da anlamak mümkün değil rant öcü müdür ki? şehrin rant kazanmasında ne kötülük olabilirki rant olan yerde istihdam olacaktır, çark dönecektir.
tamam tüm bunlara rağmen her şey prosedür neyse öyle yapılsındır, fakat yok be kardeşim olmuyor, gsgm yapmıyor, devlet bakmıyor, ilgili federasyonlardan tık yok; şehrin ihtiyacı var.
topyekün suçlu olduğumuzu bir kez daha tekrar etmek istiyorum, bu işi a kişisine yükleyerek, b kişisine yükleyerek, x partisine yükleyerek, y partisine yükleyerek kendimizi için içinden sıyıramayız. biz sosyal bir devlet olamadık olamayız, her şeyi prosedürüne göre yapamayız, her şeyi kılıfına uydurarak yaparız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar