bugün

realdar

q klavyede y harfi ile t harfinin yanyana olduğunu bildiğini düşündüğüm ancak sözlükte özel mesaj olayının nasıl kullanıldığını bilmediğine emin olduğum 6.nesil. eğer biliyorsa alttaki entry'i yazmazdı.*

(bkz: ares ismini beğenen sosyetik entel/#5544648) *
© copyright 2005 - 2026