istiklal marşı okumam çünkü ben müslümanım

düzeltilmesi gereken başlık. alternatifleri için
(bkz: istiklal marşını okumam çünkü ben malım)
(bkz: istiklal marşını okumam çünkü ben pkklıyım)
(bkz: istiklal marşını okumam çünkü ibneyim)
(bkz: istiklal marşını okumam çünkü götüm kalktı indiriverin) vs. vs.

Edit: istiklal marşını okumam çünkü ben kürt'üm yazarak hiç kırmak istemediğim birini istemeyerek kırdığım için üzgünüm. Kast etmek istediğim pkk yandaşı olan kürtlerdi. Kendisinden tekrar özür diliyorum.
© copyright 2005 - 2026