beşiktaş

fenerbahce'yi surekli yendiklerini iddaa etmelerine ragmen genel toplamda yalnizca 2 galibiyet onde olan spor klubu. 2 galibiyet ne kadar ezici(!) bir ustunlukse artik.. *
ayrica;
fenerbahce'nin istemedigi & gonderdigi her futbolcuyu kadrosuna katan, bir nevi fenerbahce'nin pilot takimi olan spor klubu.

(bkz: tayfur havutcu)
(bkz: mustafa dogan)
(bkz: ali gunes)
(bkz: marcio nobre)
(bkz: murat sahin)
(bkz: fahri tatan)
(bkz: mehmet yozgatli)
(bkz: rustu recber)

2 yil sonra gelen edit: 2 yil icerisinde mert nobre * ve rustu recber haric hepsi gonderilmi$. bu da takimda nasil bir istikrar oldugunu gozler onune seriyor.

o degil de onde olduklari 2 galibiyette yok artik, bu sezon ki olasi ba$arisizlikta neye siginacaklar acaba?
© copyright 2005 - 2026