bugün

hilal

şapkalı harf kullanımı kalktıktan sonra okunuşu hayli kabalaşmış isim.
(bkz: sapkasız çıkmam abi)

edit: kabalaşmasının kötü olduğuna kanaat getirerek eksi oy verdiğinizi düşünüyorum. evet bence de çok kabalaştı.
© copyright 2005 - 2026