bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- amerika birleşik devletleri7
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- portekiz5
- kolombiya4
- gitme diye yalvarmak6
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- opel frontera2
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- iran2
- 19 yaşında kızla yatmak3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- x in memeleri3
- içtim şarabı13
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- kadir inanır22
- anın görüntüsü22
- özbekistan4
- uludağ sözlüğün boşalması3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 33 yaşında olmak3
- ilgi manyağı3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- kemalist dünya24
- panama3
- hırvatistan3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- petrol2
lebron>cavs desek yanlış olmaz heralde. her maç 40 sayı 10 asist civarı oynuyor. yaptığı asist sayısı kadar arkadaşlarının mundar ettiği pozisyonlar var. eğer lakers'teki kadro cavs'da olsa, hadi kadroyu geçtim bynum ya da gasol'dan biri olsaydı şu anda cavs finale çıkmıştı. iglauskas hücumda leborn'a destek olan nadir isimlerden biri. ama savunmada 0 abi. howard'dan korkuyo mu napıyor göğüs dayamaya çekiniyor adam. sırf bu eşleşme problemi yüzünden çekmediği kalmadı cavs'ın. kalın sağlam bir pota altı oyuncusu olsaydı lebron'un yanında eminim herşey çok farklı olurdu.
bu arada kobe lebron karşılaştırmasına gelince;
kobe, Pau Gasol gibi sırtı dönük etkili ve orta mesafeden şutu olan kolları uzun bir pf ile oynuyor. pivotu ise (bynum) kalın ve uzun savunmada etkili hücumu çok iyi olmasada gelişme kaydediyor. yedekte ise yıldız sayılacak bir isim odom var. fisher etkili olmasada üçlük yüzdesi iyi ve boş kaldımı affetmez. ariza çok atletik ve şutunuda geliştirdi. oyuna kattığı enerji tartışılmaz. vujacic bu seride düşük % ile oynamasına rağmen iyi denilecek bir şutör.
lebron ise, iglauskas gibi ne sırtı dönük oynayabilen ne savunma yapabilen bir adamla oynuyor. varejao zaten hücumda çok çok sınırlı ancak candır bitanedir o ayrı:) west biraz etkili oluyor şutlarıyla. o da sürekli değil ki. mo williams play-off'da var mı yok mu belli değil. pavlovic desen kayıp gibson biraz katkı veriyor. aslında sadece son maçta verdi desek daha doğru. herşey lebronun elinde cavsta. hiç dinlenmeden oynuyor. bir önceki orlando maçında son uzatmada ayakta duramıyacak kadar yorgundu. bu arada orlando serisinde 20 sayının üstüne cıkan baska oyuncu yok cavs'da o derece. bir de lakers pota altında o kadar üstün ki rakiplerinden hep bir karış uzun kalıyolar ve yetenek olarakta çok üstünler. oyun sıkıştımı ver gasole bitirsin. gasol ribaunt alsın, smaç vursun, blok yapsın, orta mesafe şut atsın. odom iki tane deli smaçla takımı gazlasın... buna rağmen çok zorlandılar denver serisinde. hatta denver topu oyuna sokmayı becerebilseydi belki durumlar çok farklı olacaktı. herşey ortada karşılaştırmak için yorum sizlere kalmış tabiki.
edit: cleveland'ın süperstar forveti. nba'in (dünya'nın) faal besketbolcularının en önemli iki tanesinden biri.
diğeri için;
(bkz: kobe bryant)
bu arada kobe lebron karşılaştırmasına gelince;
kobe, Pau Gasol gibi sırtı dönük etkili ve orta mesafeden şutu olan kolları uzun bir pf ile oynuyor. pivotu ise (bynum) kalın ve uzun savunmada etkili hücumu çok iyi olmasada gelişme kaydediyor. yedekte ise yıldız sayılacak bir isim odom var. fisher etkili olmasada üçlük yüzdesi iyi ve boş kaldımı affetmez. ariza çok atletik ve şutunuda geliştirdi. oyuna kattığı enerji tartışılmaz. vujacic bu seride düşük % ile oynamasına rağmen iyi denilecek bir şutör.
lebron ise, iglauskas gibi ne sırtı dönük oynayabilen ne savunma yapabilen bir adamla oynuyor. varejao zaten hücumda çok çok sınırlı ancak candır bitanedir o ayrı:) west biraz etkili oluyor şutlarıyla. o da sürekli değil ki. mo williams play-off'da var mı yok mu belli değil. pavlovic desen kayıp gibson biraz katkı veriyor. aslında sadece son maçta verdi desek daha doğru. herşey lebronun elinde cavsta. hiç dinlenmeden oynuyor. bir önceki orlando maçında son uzatmada ayakta duramıyacak kadar yorgundu. bu arada orlando serisinde 20 sayının üstüne cıkan baska oyuncu yok cavs'da o derece. bir de lakers pota altında o kadar üstün ki rakiplerinden hep bir karış uzun kalıyolar ve yetenek olarakta çok üstünler. oyun sıkıştımı ver gasole bitirsin. gasol ribaunt alsın, smaç vursun, blok yapsın, orta mesafe şut atsın. odom iki tane deli smaçla takımı gazlasın... buna rağmen çok zorlandılar denver serisinde. hatta denver topu oyuna sokmayı becerebilseydi belki durumlar çok farklı olacaktı. herşey ortada karşılaştırmak için yorum sizlere kalmış tabiki.
edit: cleveland'ın süperstar forveti. nba'in (dünya'nın) faal besketbolcularının en önemli iki tanesinden biri.
diğeri için;
(bkz: kobe bryant)
Gündemdeki Haberler