bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- kemalist dünya19
- velvet22
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- maklube2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- duş almak2
- adana kızları2
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- seri gizli artı oy veren melek3
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- arda güler4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
"2 hafta geçti; bugün ilk defa alışverişe geldi. Yanımda babam vardı; o ilgilendi. Giderken ; iyi aksamlar dedi."
Herşey yolunda giderken; yan komsunuz olan Basri amca ölür. Üzülürsünüz; Cenazesi kalkar; O gidince boşalan dükkana birkaç hafta sonra bir adet bayan kuaförü acılır. Yeni bir komşunuz olmuştır. Birkaç gün sonra bir ay parçası; bir abide gelir; titrersiniz; vücudunuz kilitler; öleceğim zannedersiniz. Deli gibi seversiniz. ilk görüşte aşk mı olurmuş diyen o kişiye birşeyler olmuştur. Giderken baktığınızda; kuaföre girdiğiniz görürsünüz ve anlarsınız ki; orada çalışmaktadır. Ne zaman ki Alışverişe gelir ; şaşkınlıktan ve heyecandan; yıkıp dökmediğiniz birşey kalmaz. 2 ay böyle durursunuz; aşkınızdan kudurursunuz ve bir gün çiçekçiye gidersiniz; en güzelinden 1 beyaz 1 de kırmızı gül seçersiniz. Güzelce sardırtırsınız. Öğleden sonra o gelir; derdinizi anlatırsınız. Böyle böyle; hayatımda ilk defa böyle birşey söylüyeceğim; herhangi bir terslik halinde kusura bakma lütfen dersiniz; ben seni ilk gördüğümden beri sana tutuldum dersiniz. Hemde deli gibi dersiniz. O ise sadece susar, susar. 5-6 dakika boyunca öylece kenara doğru dönüp donmuştur. Akabinde Çıktığım var der. Kilitlersiniz. Hiç değilse bir şans; belki tanımak filan ister diye düşünmüşsünüzdür. istemsizce "Allah Kahretsin böyle aşkı ; Allah kahretsin böyle cesareti" filan dersiniz. Ve çiçeği almaya bile yeltenmez. "Sen en iyisini yaptın; ama çıktığım var" der, gider.
1 saat sadece oturursunuz. Hiçbirşeyi duymaz; anlamazsınız. Sonra buketi kırıp çöpe atarsınız. 9 saat içinde 3 paket sigara biter; anlamazsınız. 2 gün sadece bir paket burçak bisküvi ile durursunuz. (2 hafta geçmesine rağmen hala hiç acıktığımı hatırlamıyorum. Sanırım depresyon.) 2 haftada; 14 kilo verirsiniz.
Arkadaşınıza açılırsınız; - Üzülme be oğlum, kızmı yok" filan der. Siz başka birini istemiyorsunuz ki, sadece o. Zira siz susadım deyince; git iskender-döner filan ye demek nasıl birşeyse; buda size öyle gelir.
En kötüsü çok ciddi bir biçimde intiharı düşünürsünüz. Ama bazı değerlere kıyamazsınız -ki bu canınız değildir. Zaten siz ölü sayılırsınız. Açlığı, acıyı ve diğer etkenleri hissetmeyen biri nasıl yaşıyor olabilir ki?-
'Acaba hayattan fazla birşey mi istedim? Ben hiç kimseye böyle davranmamaya çalıştım. Ufacık birşey için dahi kimseyi üzüp kırmamaya çalıştım. Adaletin bumu dünya?' diye düşünürsünüz.
2 hafta geçmiştir.. 2 haftadır ölüsünüzdür.. Eskiden zevk aldığınız hiçbirşey zevk vermez. Gülmenin; hissetmenin; acıkmanın hissini-tadını unutmuşsunuzdur. Kurduğunuz hayaller; düşündükleriniz; planlarınız; geleceğiniz..
Dünyayı yıkacak içtenlikle; ama kimsenin duyamayacağı bir sesle tekrardan haykırırsınız;" Çok şey mi istedim bu hayattan?"
Herşey yolunda giderken; yan komsunuz olan Basri amca ölür. Üzülürsünüz; Cenazesi kalkar; O gidince boşalan dükkana birkaç hafta sonra bir adet bayan kuaförü acılır. Yeni bir komşunuz olmuştır. Birkaç gün sonra bir ay parçası; bir abide gelir; titrersiniz; vücudunuz kilitler; öleceğim zannedersiniz. Deli gibi seversiniz. ilk görüşte aşk mı olurmuş diyen o kişiye birşeyler olmuştur. Giderken baktığınızda; kuaföre girdiğiniz görürsünüz ve anlarsınız ki; orada çalışmaktadır. Ne zaman ki Alışverişe gelir ; şaşkınlıktan ve heyecandan; yıkıp dökmediğiniz birşey kalmaz. 2 ay böyle durursunuz; aşkınızdan kudurursunuz ve bir gün çiçekçiye gidersiniz; en güzelinden 1 beyaz 1 de kırmızı gül seçersiniz. Güzelce sardırtırsınız. Öğleden sonra o gelir; derdinizi anlatırsınız. Böyle böyle; hayatımda ilk defa böyle birşey söylüyeceğim; herhangi bir terslik halinde kusura bakma lütfen dersiniz; ben seni ilk gördüğümden beri sana tutuldum dersiniz. Hemde deli gibi dersiniz. O ise sadece susar, susar. 5-6 dakika boyunca öylece kenara doğru dönüp donmuştur. Akabinde Çıktığım var der. Kilitlersiniz. Hiç değilse bir şans; belki tanımak filan ister diye düşünmüşsünüzdür. istemsizce "Allah Kahretsin böyle aşkı ; Allah kahretsin böyle cesareti" filan dersiniz. Ve çiçeği almaya bile yeltenmez. "Sen en iyisini yaptın; ama çıktığım var" der, gider.
1 saat sadece oturursunuz. Hiçbirşeyi duymaz; anlamazsınız. Sonra buketi kırıp çöpe atarsınız. 9 saat içinde 3 paket sigara biter; anlamazsınız. 2 gün sadece bir paket burçak bisküvi ile durursunuz. (2 hafta geçmesine rağmen hala hiç acıktığımı hatırlamıyorum. Sanırım depresyon.) 2 haftada; 14 kilo verirsiniz.
Arkadaşınıza açılırsınız; - Üzülme be oğlum, kızmı yok" filan der. Siz başka birini istemiyorsunuz ki, sadece o. Zira siz susadım deyince; git iskender-döner filan ye demek nasıl birşeyse; buda size öyle gelir.
En kötüsü çok ciddi bir biçimde intiharı düşünürsünüz. Ama bazı değerlere kıyamazsınız -ki bu canınız değildir. Zaten siz ölü sayılırsınız. Açlığı, acıyı ve diğer etkenleri hissetmeyen biri nasıl yaşıyor olabilir ki?-
'Acaba hayattan fazla birşey mi istedim? Ben hiç kimseye böyle davranmamaya çalıştım. Ufacık birşey için dahi kimseyi üzüp kırmamaya çalıştım. Adaletin bumu dünya?' diye düşünürsünüz.
2 hafta geçmiştir.. 2 haftadır ölüsünüzdür.. Eskiden zevk aldığınız hiçbirşey zevk vermez. Gülmenin; hissetmenin; acıkmanın hissini-tadını unutmuşsunuzdur. Kurduğunuz hayaller; düşündükleriniz; planlarınız; geleceğiniz..
Dünyayı yıkacak içtenlikle; ama kimsenin duyamayacağı bir sesle tekrardan haykırırsınız;" Çok şey mi istedim bu hayattan?"
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar