bugün
- yazarların imza parfümleri12
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- lise3
- erkekler neden az yaşar7
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- devlet gücü6
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- m r e r e c t o5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- haitinin gol atmış olması5
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- oyuncu koltugu4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- 2026 dünya kupası23
- 24 haziran 2026 venezuela depremi3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- akp seçmeni2
- anlamak3
- lionel messi11
- my number one3
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- zalican2
- karsan jest2
- ameliyat olmak8
- duygusal yankı2
- futbol16
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya8
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
türkiye topraklarında soyları yetiştiği halde "kürdüm ben, hepinizi skerim!" triplerine girdiği sürece, nefret edeceğim insan grubudur. hatta "kürde kadar komünist" lafı vardır ki, yani türk olduğum için değil, insanlık adına nefret ederim bu kürtlerden manasında.
bak kardeşim, niye ayrımına varamıyorsun? derdim kürt olman değil. o kadar ayrımcı olsam zenciyi de sevmem mna koyim, en belirgin ırk farklılığı. ama hayır, hepsi eşittir gözümde, farkındayım kendi isteğiyle zenci olmadı adam. ha olduysa bile, kendi isteğiyle, bana ne? sen de öylesin. kürt doğdun, kürtlerin de bir halk, ırk olduğunu düşünürsek; eyvallah, benim sana sataşmaya, saldırmaya hakkım yok.
fekat...
türkler orta asya'da yaşamış, akabinde anadolu'ya gelmiş. şöyle bir bak. tarih boyunca türklerin yaşadığı bir karış toprakta yerin yok senin, yurdun orası değil. iran-ırak bölgesindesin, ki burası türklerin en fazla fethettiği bir yer olmuştur; iran, ırak hiçbir zaman türk yurdu olmamıştır, olmasındır da. orası sizin çünkü. yeriniz yurdunuz orası, sizin vatanınız orası. konuştuğunuz dil oranın dili. ama ısrarla türkiye'ye gelip, utanmadan kendi devletini, bir de üstüne ayrıcalıklarını istiyorsun.
güzel kardeşim, bak senin ırkdaşlarına bir göz atalım. her pisliğin altında isimleri var. sokağın ortasında balgam atan kürt, sevgilime anneme kız kardeşime öküz gibi bakan kürt, medeniyet bilmeyen kürt. belki sen süpersin, modernsin, ama hepinizi ayrı ayrı mı inceleyeceğim lan? hayır abi, bak dedik ya; senin yurdun burası değil. sen türkiye'de mi yaşayacaksın? yaşa baba. efendi gibi, insan gibi davranacak mısın? evet. türk milletiyle didişmeden, kendini türk toprağında, türk için çalışan bir insan olarak görecek misin? evet. yani gayet güzel şeker gibi adamsın. o zaman gel hacı, seni türkten şundan bundan ayıranı eşek siksin, o kadar diyorum. ama her türlü pisliğin altında bu ırkdaşlarının adı varken, ben 15 milyonluk istanbul'da 5 milyon tane kürt görüyorsam; çoluk çocuk demeden öldüren şerefsizlerin partisine, 2 milyon oy verip de "buralar bizim olmalı" diyebiliyorsan...
allah belanı versin. almanya'daki türkleri düşün. birisi çıksın desin ki ben bu almanları istemiyorum, burası bizim toprağımız sayılır zaten aynı ırktanmışız, parti kuruyorum, alıcaz ulan buraları. sonra almanlara saldırsa, çocuğuydu kadınıydı vursa. o insana ne dersin sen?
ben de sana onu soruyorum.
bi siktir git, senin yüzünden yaşayamıyorum. biraz medeni ol, canımı ye. bütün ırklara aynı gözle bakıp da sana "siktir git" diyorsam bir sebebi vardır elbet. ha bana ırkçı diyeceksin. çarpılırsın abi. bak ne dedik, efendi ol canımızı ye. ama kusura bakma, genellerim çok pis. "türkiye cumhuriyeti"nde, türkiye aleyhine binbir türlü şerefsizlik yapan pkk soysuzlarını destekleyen köpeklere "2.200.000" oy veren "kürt" insanına, ben çıkıp da gel demem. ağız dolusu da siktir git derim.
bak kardeşim, niye ayrımına varamıyorsun? derdim kürt olman değil. o kadar ayrımcı olsam zenciyi de sevmem mna koyim, en belirgin ırk farklılığı. ama hayır, hepsi eşittir gözümde, farkındayım kendi isteğiyle zenci olmadı adam. ha olduysa bile, kendi isteğiyle, bana ne? sen de öylesin. kürt doğdun, kürtlerin de bir halk, ırk olduğunu düşünürsek; eyvallah, benim sana sataşmaya, saldırmaya hakkım yok.
fekat...
türkler orta asya'da yaşamış, akabinde anadolu'ya gelmiş. şöyle bir bak. tarih boyunca türklerin yaşadığı bir karış toprakta yerin yok senin, yurdun orası değil. iran-ırak bölgesindesin, ki burası türklerin en fazla fethettiği bir yer olmuştur; iran, ırak hiçbir zaman türk yurdu olmamıştır, olmasındır da. orası sizin çünkü. yeriniz yurdunuz orası, sizin vatanınız orası. konuştuğunuz dil oranın dili. ama ısrarla türkiye'ye gelip, utanmadan kendi devletini, bir de üstüne ayrıcalıklarını istiyorsun.
güzel kardeşim, bak senin ırkdaşlarına bir göz atalım. her pisliğin altında isimleri var. sokağın ortasında balgam atan kürt, sevgilime anneme kız kardeşime öküz gibi bakan kürt, medeniyet bilmeyen kürt. belki sen süpersin, modernsin, ama hepinizi ayrı ayrı mı inceleyeceğim lan? hayır abi, bak dedik ya; senin yurdun burası değil. sen türkiye'de mi yaşayacaksın? yaşa baba. efendi gibi, insan gibi davranacak mısın? evet. türk milletiyle didişmeden, kendini türk toprağında, türk için çalışan bir insan olarak görecek misin? evet. yani gayet güzel şeker gibi adamsın. o zaman gel hacı, seni türkten şundan bundan ayıranı eşek siksin, o kadar diyorum. ama her türlü pisliğin altında bu ırkdaşlarının adı varken, ben 15 milyonluk istanbul'da 5 milyon tane kürt görüyorsam; çoluk çocuk demeden öldüren şerefsizlerin partisine, 2 milyon oy verip de "buralar bizim olmalı" diyebiliyorsan...
allah belanı versin. almanya'daki türkleri düşün. birisi çıksın desin ki ben bu almanları istemiyorum, burası bizim toprağımız sayılır zaten aynı ırktanmışız, parti kuruyorum, alıcaz ulan buraları. sonra almanlara saldırsa, çocuğuydu kadınıydı vursa. o insana ne dersin sen?
ben de sana onu soruyorum.
bi siktir git, senin yüzünden yaşayamıyorum. biraz medeni ol, canımı ye. bütün ırklara aynı gözle bakıp da sana "siktir git" diyorsam bir sebebi vardır elbet. ha bana ırkçı diyeceksin. çarpılırsın abi. bak ne dedik, efendi ol canımızı ye. ama kusura bakma, genellerim çok pis. "türkiye cumhuriyeti"nde, türkiye aleyhine binbir türlü şerefsizlik yapan pkk soysuzlarını destekleyen köpeklere "2.200.000" oy veren "kürt" insanına, ben çıkıp da gel demem. ağız dolusu da siktir git derim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar