bugün
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- erkekler neden az yaşar10
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- türk kızı egosu4
- yazarların imza parfümleri14
- güzel huylu kezo3
- biat kültürü3
- artık sevmeyeceğim2
- toz yumrususun unutma2
- tramer kaydı olan kız3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yargıcı3
- pkk nasıl biter5
- wowturkey3
- 2026 dünya kupası23
- bir insanı sevmek12
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- dünya11
- bidat2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- amerika birleşik devletleri5
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- futbol17
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- devlet gücü6
- amerikan yahudileri3
- niğdeliler2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- raskolnikov2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
antalya'nın rantının vahşice yenmesini kabullenmemiş şehirdir.
birçok ibibik çıkmış tayyip amcasının ağzıyla konuşuyor "hizmete önem verilmiyor" antalya ne hizmet gördü? sen antalya rantından 15 alıyorsan antalya'ya da 5'ini veriyorsan neyin hizmeti? akp'li belediye meclis üyesi esat göyük batacak, minibüsleri değiştirme kararı al hiçbir ihale sürecinden geçirmeden esat amcanızdan 60.000 liralık araçları 80.000 liradan aldır. oh ne güzel bir partilimiz daha kurtarıldı. tüm türkiye'de kartlı ulaşım sistemlerini belediye iştiraki şirketler üstlenirken, antalya'da sen bunu şahıs şirketine ver milyonlarca liralık rant aktar. hafif raylı sistem inşaatını hiç gereği olmayan bir güzergaha üstelik bölge esnafını öldürecek şekilde yap, güzergahın geçtiği önemli ana arterlerin büyük kısmını daralt, kalan kısmını tamamen trafiğe kapat, o bölgede yüzlerce iş yeri kapansın, binlerce kişi işsiz kalsın sonra de ki, "biz hizmet getiriyoruz" antray hangi sivil toplum kuruluşuna soruldu? halka anket yapıldı mı? halkın konuya bakışı önemsendi mi? büyükşehir belediyesi'nin bütün kritik yöneticileri istanbul büyükşehir belediyesi ve ankara büyükşehir belediyesi'nden geldi, tayyip baba her yere yetişiyor maşallah.
seçim sonucuna menderes türel dahil hiçkimse şaşırmadı ancak tayyip amca çok şaşırdı. menderes türel plansızca antray hattını uygulamaya soktu, çünkü emir ankara'dan gelmişti! inşaat boyunca inşaat için kullanılan hiçbir malzeme antalya esnafından alınmadı! inşaatını yaptı, bitirdi ve sonra "şunun yüzünden seçim kaybedebiliriz" dedi, menderes türel başlığına videosunu koydum ben bu platformda yani akp'nin o çok başarılı bilinen adayı seçilemeyeceğini biliyordu! ulusal basında medyatik olduğu için antalya dışındakiler tayyip amcasının ağzıyla konuşuyorlar, bizim çektiğimiz çileyi bilmeden.
antalya büyükşehir belediyesi 5 yılda 1 milyar lira yatırım yapmış. borçsuz aldıkları belediyede bugün borç miktarı 800 milyon lira buna bütçe dışı borçlanma yetkileri ile alınan ve 15-20 yıl vadeli ödenmesi gereken borçlar dahil değil. birilerine peşkeş çekilircesine aktarılan rantlar dahil değil.
şimdi soruyorum, "eski" başkan göğsünü gere gere 5 yılda 1 milyar liralık yatırım yaptık belediye olarak dedi, arkadaş ben soruyorum, mevcut borç 800 milyonsa, antalya büyükşehir belediyesi kendi cebinden 200 milyon lira harcamış 5 yılda, yılda ortalama 40 milyon lira eder. büyükşehir belediyesi'nin o kadar geliri var, topladığı vergi var, harç var. antalya büyükşehir belediyesi için yılda ortalama 40 milyon lira komik miktardır. demek ki, yapılması gerekenden, olması gerekenden çok daha azı yapılmıştır antalya'ya, dahası büyük paralar bir yerlere aktarılmıştır.
petrol ofisi dolum tesisleri arazisi 20 milyon liraya satıldı, 4 tane kavşak yapıldı o parayla. sanki anasını satayım hazineden para geldi de bir şey yapıldı zannediyor televizyondan "başbakan antalya'da kavşak açılışına katıldı" haberini izleyerek. 3'er ay arayla aynı kavşağın açılışını 3 defa yapınca başbakan "başbakan antalya'da kavşak açılışına katıldı" haberini duyunca adam "vay be belediye ne kadar hızlı çalışıyor" diyor dışardaki adam.
antalya'nın arazilerini 15 liraya sat, antalya'ya 5 liralık yatırım yap üzerine bir de büyük miktarda borçlan sonra de ki, "hizmet yaptık" hadi len. antalya'ya kazancını harcayıp, bütçesini harcayıp üzerine 800 milyon lira borçlanacak düzeyde ne yapıldı? antalya'yı dubai yapmak için ithal edilen palmiyelerle donatmaktan başka ne yapıldı?
birçok ibibik çıkmış tayyip amcasının ağzıyla konuşuyor "hizmete önem verilmiyor" antalya ne hizmet gördü? sen antalya rantından 15 alıyorsan antalya'ya da 5'ini veriyorsan neyin hizmeti? akp'li belediye meclis üyesi esat göyük batacak, minibüsleri değiştirme kararı al hiçbir ihale sürecinden geçirmeden esat amcanızdan 60.000 liralık araçları 80.000 liradan aldır. oh ne güzel bir partilimiz daha kurtarıldı. tüm türkiye'de kartlı ulaşım sistemlerini belediye iştiraki şirketler üstlenirken, antalya'da sen bunu şahıs şirketine ver milyonlarca liralık rant aktar. hafif raylı sistem inşaatını hiç gereği olmayan bir güzergaha üstelik bölge esnafını öldürecek şekilde yap, güzergahın geçtiği önemli ana arterlerin büyük kısmını daralt, kalan kısmını tamamen trafiğe kapat, o bölgede yüzlerce iş yeri kapansın, binlerce kişi işsiz kalsın sonra de ki, "biz hizmet getiriyoruz" antray hangi sivil toplum kuruluşuna soruldu? halka anket yapıldı mı? halkın konuya bakışı önemsendi mi? büyükşehir belediyesi'nin bütün kritik yöneticileri istanbul büyükşehir belediyesi ve ankara büyükşehir belediyesi'nden geldi, tayyip baba her yere yetişiyor maşallah.
seçim sonucuna menderes türel dahil hiçkimse şaşırmadı ancak tayyip amca çok şaşırdı. menderes türel plansızca antray hattını uygulamaya soktu, çünkü emir ankara'dan gelmişti! inşaat boyunca inşaat için kullanılan hiçbir malzeme antalya esnafından alınmadı! inşaatını yaptı, bitirdi ve sonra "şunun yüzünden seçim kaybedebiliriz" dedi, menderes türel başlığına videosunu koydum ben bu platformda yani akp'nin o çok başarılı bilinen adayı seçilemeyeceğini biliyordu! ulusal basında medyatik olduğu için antalya dışındakiler tayyip amcasının ağzıyla konuşuyorlar, bizim çektiğimiz çileyi bilmeden.
antalya büyükşehir belediyesi 5 yılda 1 milyar lira yatırım yapmış. borçsuz aldıkları belediyede bugün borç miktarı 800 milyon lira buna bütçe dışı borçlanma yetkileri ile alınan ve 15-20 yıl vadeli ödenmesi gereken borçlar dahil değil. birilerine peşkeş çekilircesine aktarılan rantlar dahil değil.
şimdi soruyorum, "eski" başkan göğsünü gere gere 5 yılda 1 milyar liralık yatırım yaptık belediye olarak dedi, arkadaş ben soruyorum, mevcut borç 800 milyonsa, antalya büyükşehir belediyesi kendi cebinden 200 milyon lira harcamış 5 yılda, yılda ortalama 40 milyon lira eder. büyükşehir belediyesi'nin o kadar geliri var, topladığı vergi var, harç var. antalya büyükşehir belediyesi için yılda ortalama 40 milyon lira komik miktardır. demek ki, yapılması gerekenden, olması gerekenden çok daha azı yapılmıştır antalya'ya, dahası büyük paralar bir yerlere aktarılmıştır.
petrol ofisi dolum tesisleri arazisi 20 milyon liraya satıldı, 4 tane kavşak yapıldı o parayla. sanki anasını satayım hazineden para geldi de bir şey yapıldı zannediyor televizyondan "başbakan antalya'da kavşak açılışına katıldı" haberini izleyerek. 3'er ay arayla aynı kavşağın açılışını 3 defa yapınca başbakan "başbakan antalya'da kavşak açılışına katıldı" haberini duyunca adam "vay be belediye ne kadar hızlı çalışıyor" diyor dışardaki adam.
antalya'nın arazilerini 15 liraya sat, antalya'ya 5 liralık yatırım yap üzerine bir de büyük miktarda borçlan sonra de ki, "hizmet yaptık" hadi len. antalya'ya kazancını harcayıp, bütçesini harcayıp üzerine 800 milyon lira borçlanacak düzeyde ne yapıldı? antalya'yı dubai yapmak için ithal edilen palmiyelerle donatmaktan başka ne yapıldı?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar