bugün

reis

Değerli gardeşimin söylediği en başından beri yaşadığın sıkıntıları ve kimlerden şüphelendiğini yaz veya düşün sözünden sonra durum felaket. Hepsi aynı kalemden çıkmış ve hiçbir mantıklı yere oturmuyor. Ön planda teşekkür edip, biz kardeşiz deyip arkada böyle şeylerin, faaliyetlerin ne gereği ve manası var. Biz bu işleri niye yapıyoruz. Biz de fetö şöyle, dış güçler böyle diye atıp tutsaydık keşke en başından beri. Hiçbir mantıklı izahı yok.
© copyright 2005 - 2026