bugün

15kb

içinde olduğum otobüs hattı. Kozyatağı'na gidiyorum. Kavacık'ta mola verdikten sonra yola devam. Ayrıca 15bk'nın harflerinin zıttıymış. Yeni fark ettim.*
© copyright 2005 - 2026