bugün

amago

üzüldüm diye bir şey yazıyor mu olm orada ? uçma fazla.

bazen bazıları hak ettiğini alır kardeşim sen de aldın. adam sana sövmedi aileni karıştırmadı hakaret etmedi. al bunu sakinleş dedi ki doğru dedi. hem haksızsın hem hala üste çıkmaya çalışıyorsun altı üstü bir özür dileyeceksin.
© copyright 2005 - 2026