bugün

amago

Pişman olup silinmesi için entrymi sildiğim başlığın başına kalmasında ısrar etmiş ve benim 2 entryime bakarak troll olduğuma karar vermiş kişi. Hayır mesaj atarak durumu anlatmak istiyorum mesaj alımı da kapalı. Kendisinin yerinde olsam genel olarak girileri bir inceler öyle yorum yapardım. Belki haksızdım böyle trollümsü başlıklar açıp sonra başkasının başına başlığı bırakmak konusunda ama benim de her insan gibi canım sıkılıyor ve bazen ciddiyetten uzaklaşıyorum sadece. Kimseye de rahatsızlık vermemeye çalışıyorum ama Rahatsızlık verdiysem özür dilediğim yazar.
© copyright 2005 - 2026