incel

insel diye okunur.
Bence Kadın düşmanlığı yani mizojini'den başka bir şey değil. ing (misogyny)
kadınlara karşı duyulan soğukluk, antipati veya abartılı düşmanlık değil mi bu bok?
© copyright 2005 - 2026