bugün

130ş

güzel bir otobüs hattı bence de ama bir 500t değildir. 500t'yle topkapı'dan maltepe'ye tek otobüsle gidilebilir. şifa mahallesi yolcularının işine yarıyordur muhtemelen.
© copyright 2005 - 2026