bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- diamond bosphoruss denen yazar6
- lionel messi11
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz8
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- gammaz çetesi çökertildi2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- 0 0 72
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- kimyon4
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- şakk ı kamer2
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- kıskançlık5
- sürekli esnemek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- the god himself3
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- kazıklı maria3
Çok basit olduğu için bir o kadar da zor bi uçak üretim stratejisi geliştirmeye başladığı görülen, ve bu yüzden boeing'in başındaki insanları uykusuz bırakan şirket...
Aslen, alman şirketidir, yalnız eu, yani türkçe ab'deyiz ya, ab, fransa'yı da yanına çekmiş şirkettir. Daha birçok ülkeyi işin içine katmışlardır, işin bu boyutu, yaşadığım ülke almanya'da (bu sözlükte nickaltıma "almanya'da yaşayan dayı" yazmışlar, itiraf ediim ben almanya'dayım!!) Çok tartışma götürmüştür...mesela airbus, almanya'da eurofighter teknolojisi yıllardır mevcutken, ingiltere'den jet motoru alır, onun en guzelini kendisi üretebilecekken yapar bunu hemide.
Bunun devamı da vardır, günde 7 8 kez "beluga" uçağı kalkar hamburg'tan, airbus 'ın hamburg'taki fabrikasından, ve uçaklar fransa'nın toulouse şehrinde monte edilir!! Almanlar der, "uçağı niye toulouse' da monte ediyoruz amk, hamburg'ta monte etsek daha ucuza mal olmaz mı?" derler...bu uçağın çok parçası gerçekten hamburg'ta "üretilir" , üretilmek- yani bilginin ve tecrübenin birleştiği yer, almanya'dır, ama resmen bu uçağa biz "alman uçağı" diyemiyoruz, çünkü başka şeyleri başka ülkeler üretiyo.
Mesela bazı uçak koltuklarını türkiye üretmektedir!! Almanlar der, "ulan uçak koltuğu üretmek de ne var, biz de mercedes var, dünyanın en önemli otobüs üreticisi, onlar niye üretmiyo da türkiye'ye para kaybediyoruz?"
Ama öyledir, burdaki konu kim ne üretebiliyo, diildir, aslen konu alman mühendislik bilgisinden, diğer devletleri yararlandırmaktır.
Yoksa almanya airbus'ı tek başına üretir!!¥
Ama uçak üretmek çok prestijli bir iştir, ve bu prestijli işi 2 dünya savaşını kaybetmiş almanya'ya vermezler!! Çünkü almanlar yahudileri kesmiştir, çünkü almanlar manyaklık yapmıştır...bunların hepsi doğrudur.
Ama bunda bugünkü alman mühendisin ne suçu vardır?!
Aslen, alman şirketidir, yalnız eu, yani türkçe ab'deyiz ya, ab, fransa'yı da yanına çekmiş şirkettir. Daha birçok ülkeyi işin içine katmışlardır, işin bu boyutu, yaşadığım ülke almanya'da (bu sözlükte nickaltıma "almanya'da yaşayan dayı" yazmışlar, itiraf ediim ben almanya'dayım!!) Çok tartışma götürmüştür...mesela airbus, almanya'da eurofighter teknolojisi yıllardır mevcutken, ingiltere'den jet motoru alır, onun en guzelini kendisi üretebilecekken yapar bunu hemide.
Bunun devamı da vardır, günde 7 8 kez "beluga" uçağı kalkar hamburg'tan, airbus 'ın hamburg'taki fabrikasından, ve uçaklar fransa'nın toulouse şehrinde monte edilir!! Almanlar der, "uçağı niye toulouse' da monte ediyoruz amk, hamburg'ta monte etsek daha ucuza mal olmaz mı?" derler...bu uçağın çok parçası gerçekten hamburg'ta "üretilir" , üretilmek- yani bilginin ve tecrübenin birleştiği yer, almanya'dır, ama resmen bu uçağa biz "alman uçağı" diyemiyoruz, çünkü başka şeyleri başka ülkeler üretiyo.
Mesela bazı uçak koltuklarını türkiye üretmektedir!! Almanlar der, "ulan uçak koltuğu üretmek de ne var, biz de mercedes var, dünyanın en önemli otobüs üreticisi, onlar niye üretmiyo da türkiye'ye para kaybediyoruz?"
Ama öyledir, burdaki konu kim ne üretebiliyo, diildir, aslen konu alman mühendislik bilgisinden, diğer devletleri yararlandırmaktır.
Yoksa almanya airbus'ı tek başına üretir!!¥
Ama uçak üretmek çok prestijli bir iştir, ve bu prestijli işi 2 dünya savaşını kaybetmiş almanya'ya vermezler!! Çünkü almanlar yahudileri kesmiştir, çünkü almanlar manyaklık yapmıştır...bunların hepsi doğrudur.
Ama bunda bugünkü alman mühendisin ne suçu vardır?!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar