bugün

askerlik yapmadım eksikliğini yaşamıyorum

askerlik yapmamak vatan hainliği değildir. illa komutan denen heriflerin ağız kokusunu çektireceksiniz. daha fazla yazmak isterim de ortam müsait değil. ben yaptım 8 ay. ama bu komutanlarla değil savaşa cennet bahçesine bile girilmez. halkı askerliken soğutma suçu (nasıl bi suçsa bu da) işliyorlar hemen hemen hepsi.

bi baltaya sap olamamış bebeler askeriyeye giriyorlar, akıllarınca memleketi yönetiyorlardı bir zamanlar. neyse ki balonları söndü. yargılanamaz denilen generaller bile yargılandı, rütbeleri söküldü. ilahtı lan adamlar başımıza. bize dayılardı, milletin evlatlarına dayılardı. ama amerikan askeri kafalarına çuvalı geçirince tık çıkaramadılar. vladimir putin "türkiye sıkıysa suriye sınırını geçsin dedi bir kere, adım atamadılar. dayılıkları bizeydi.
© copyright 2005 - 2026