bugün

km43

dün bu otobüsle maltepe'den zümrütevler'e bir gideyim dedim. güzel bir hat bence. huzurevi durağına doğru gidip yukarı çıkıyor ama yolda tanklar ve silahlı polis vardı nedense. hep öyle mi oluyor acaba?
© copyright 2005 - 2026