bugün

bağdat caddesi

fenerbahçe lisesinde sınava girmiştim. rıhtımdan bi otobüse bindim yakınından geçer dediler. otobüste millete soruyorum kimse cevap vermiyor en son koskoca bağdat caddesinde 1 kişi bile fenerbahçe lisesini bilmiyor mu diye bağırmıştım o zaman dönüp lütfeten cevap vermişlerdi. eminim izmirde olsanız sizi okula kadar götürürlerdi.
© copyright 2005 - 2026