bugün

duvar saati

tik-tak sesini 7 yıldır öyle bir özledim ki anlatamam...
Ninni gibi geliyordu sesi. Dayanamadım bugün cuma çıkışı bir kırtasiyede tik-tak sesi çıkaran bir mekanizma aldım. 7 yıllık bu özleme son verip nostaljiye ışınlanabilirim :-)

Tik-tak sesi bazılarını rahatsız etse de benim için çocukluğumun aynalarından biridir

eski hesabımdaki (#41228686) numaralı entrye ek olarak promosyondan gelen saatin sessiz mekanizmasını yedeğe atıp tik-tak'lısını takacağım
© copyright 2005 - 2026