bugün

keje

--spoiler--

beni mapusta vurdular keje,ölmedim... hastalandim, cigerimi orda biraktim yine ölmedim... cok dovduler beni, kan kustum ama ölmedim... yasadim... seni bir kez daha gorebilmek icin yasadim. simdi bana dediler ki; kimse sesini duyamiyormus... susmussun... benimle de konusmayacak misin keje? sesini duyamiyacak miyim?

--spoiler--

(bkz: eşkıya)
© copyright 2005 - 2026