bugün

4 5 g

Erdoğan 4g ye geçmeyelim ben teknolojiden anlıyorum 1-2 yıl bekleyelim 5g ye geçelim dedi. kimse bunu dinlemedi diye biz 4.5g diye saçma bir şeye geçtik.
© copyright 2005 - 2026