bugün

sergen yalçın

"Avrupa Ligi ne kalmasak bizim için daha iyi." dedi ve tartışan yok maalesef. Bu gidişle Şampiyonlar Ligi ne gidemeyeceksin. Bi daha Pianic i Texeria yı Rüyanda görürsün.
© copyright 2005 - 2026