bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- manipülasyon nasil önlenir5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- chp den akp'ye jet geçiş2
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- lip balm kullanan erkek6
- devşirmelik makamı13
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- tarot falına inanan salak8
- nofap6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- 0 0 75
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 1 euro 52 93 tl2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- dont fuck with me tony4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cut the crap4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- ismet gurbuz 202418
- askerlik9
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- 2026 dünya kupası15
- toplu taşıma aracı2
- tekerlek kaşar4
iyice asap bozmaya başlamış yarışmadır. ulan zaten hayatın her alanında kötüler kazanıyor. bari böyle abidik gubidik yarışmalarda tam tersi olsun diye bekliyorsun ama burada da aynı şeyler dönüyor..
şimdi diyebilirsin ki "tamam da kardeşim sana kötü gelen bize iyi geliyor bu nasıl olacak ?". cevabım nettir ; benim gibi taraf olmadığın zaman iyiyi kötüyü net şekilde ayır edebiliyorsun. kimseyi desteklemiyorum burada. 1 tane sms atmışlığım yok o kadar söyleyeyim. bir tarafta ayşe gibi aşırı kezbana bağlamış kötü kalpli kıskanç ve fesat bir ergen irisi, sinsiler + kibirliler kralı ve herkese "o samimiyetsiz bu samimiyetsiz" deyip dolaşan ama belkide gezegendeki en samimiyetsiz insanlardan birisi olan kuklacı poyraz, en azından yarışma ortamında kalbi fesatlıktan çatlayan dora ( gerçek hayatta belki böyle değildir bilemem ) ve poyraz ın tornasından geçmiş onun ruh ikizi olan ağır yancı berkay..
diğer tarafa bakıyorsun bence kalbi tertemiz olan ve ufak tefek hataları hariç hiç kimseye kötülük düşünmeyen bir ismail, ayşe ile kıyaslarsak onun yanında melek gibi kalan bir aleyna ( bunu da tanımam etmem dışarıda nasıl birisi bilmem ama kardeşinin durumunu gördük babası terk edip gitmiş bunları tüm bunlara rağmen gayet güçlü bir karakteri var gibi ) ve her ne kadar haz etmesem bile karşıdaki 3 lüye bakınca gene melek gibi kalan bir batuhan. tamam parkurda genelde berkay ve poyraz kazanıyorlar neticede diğerlerinden daha başarılılar gibi ancak parkur dışı faktörleri de göz önüne alınca bence eşit şartlarda yarışmıyorlar. mavi takım denilen arkadaşlar her türlü tezgahı kuruyorlar. karşı takıma geçen berkayı da kullanarak ismailin batuhanın tüm enerjisini çekip aldılar. adamlar zaten psikolojik olarak bittiler. üstüne bir de sms ile ilerlenen bir yarışmada insanlarda bu benim "kötüler" olarak adlandırdığım gruba oy yağdırınca maalesef ki sonunda gene iyiler kaybedecek gibi.
pandemi olmasa zaten kim izler survivoru bilmem neyi. geçen sene sardık mecburiyetten. bu senede son 2 aydır falan izliyoruz işte gene mecburiyetten. çünkü işten eve geliyorsun hem yorgunsun hemde akşam saatlerinde sokağa çıkma yasağı var mecbur evde kalıyorsun. ilk 2-3 ay dayandık izlemedik ama bir yerden sonra farklı bir şeyler izlemek bir şeyler okumak da kurtarmıyor bakıyorsun öylece ekrana.
şimdi diyebilirsin ki "tamam da kardeşim sana kötü gelen bize iyi geliyor bu nasıl olacak ?". cevabım nettir ; benim gibi taraf olmadığın zaman iyiyi kötüyü net şekilde ayır edebiliyorsun. kimseyi desteklemiyorum burada. 1 tane sms atmışlığım yok o kadar söyleyeyim. bir tarafta ayşe gibi aşırı kezbana bağlamış kötü kalpli kıskanç ve fesat bir ergen irisi, sinsiler + kibirliler kralı ve herkese "o samimiyetsiz bu samimiyetsiz" deyip dolaşan ama belkide gezegendeki en samimiyetsiz insanlardan birisi olan kuklacı poyraz, en azından yarışma ortamında kalbi fesatlıktan çatlayan dora ( gerçek hayatta belki böyle değildir bilemem ) ve poyraz ın tornasından geçmiş onun ruh ikizi olan ağır yancı berkay..
diğer tarafa bakıyorsun bence kalbi tertemiz olan ve ufak tefek hataları hariç hiç kimseye kötülük düşünmeyen bir ismail, ayşe ile kıyaslarsak onun yanında melek gibi kalan bir aleyna ( bunu da tanımam etmem dışarıda nasıl birisi bilmem ama kardeşinin durumunu gördük babası terk edip gitmiş bunları tüm bunlara rağmen gayet güçlü bir karakteri var gibi ) ve her ne kadar haz etmesem bile karşıdaki 3 lüye bakınca gene melek gibi kalan bir batuhan. tamam parkurda genelde berkay ve poyraz kazanıyorlar neticede diğerlerinden daha başarılılar gibi ancak parkur dışı faktörleri de göz önüne alınca bence eşit şartlarda yarışmıyorlar. mavi takım denilen arkadaşlar her türlü tezgahı kuruyorlar. karşı takıma geçen berkayı da kullanarak ismailin batuhanın tüm enerjisini çekip aldılar. adamlar zaten psikolojik olarak bittiler. üstüne bir de sms ile ilerlenen bir yarışmada insanlarda bu benim "kötüler" olarak adlandırdığım gruba oy yağdırınca maalesef ki sonunda gene iyiler kaybedecek gibi.
pandemi olmasa zaten kim izler survivoru bilmem neyi. geçen sene sardık mecburiyetten. bu senede son 2 aydır falan izliyoruz işte gene mecburiyetten. çünkü işten eve geliyorsun hem yorgunsun hemde akşam saatlerinde sokağa çıkma yasağı var mecbur evde kalıyorsun. ilk 2-3 ay dayandık izlemedik ama bir yerden sonra farklı bir şeyler izlemek bir şeyler okumak da kurtarmıyor bakıyorsun öylece ekrana.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar