bugün

french oje

Çok uzun tırnakta hiç sevmiyorum. Bana çok itici geliyor. Mat beyaz ojeyi de kalın çizgi şeklinde değil ince çizgi şeklinde olduğunda seviyorum. Cila sürünce de sevmiyorum. O parlaklık French ojeyi basitleştiriyor gibi geliyor bana. Zevk meselesi. Bana göre herkese de yakışıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026