lordi

babamla eurovision'u birlikte izliyorduk. yıl sanırım 2006. bu grup geldi sahneye. babam hiç beğenmedi şarkılarını. "sonuncu olur" dedi.

sonra birinci secildiler. babam bir de o gözle dinledi.
"ula aslında çok güzel bir şarkı ha" dedi. bir sevdi, bir sevdi.

bendeyse tatlı bir tebessüm bıraktı bu grup. sonra ne yaptılar hiç takip etmedim. ayıp oldu.
© copyright 2005 - 2026