bugün

browni intense

Tuba büyüküstün'lü yeni bir reklam çekmişler. teması "sadece sen ve ben". iyi hoş da Öyle bi ortam kurulmuş ki mumlar, müzik falan gören de kızcağız browniyi eve attı zannedecek. neyse yine de tuba çok güzel bir detay.

https://youtu.be/Cw6wLb9ckH0
© copyright 2005 - 2026