bugün

pepsi mango

Şimdiye kadar üretilmiş en kötü içecekler arasında başı çeker. Böyle iğrenç bir şey olamaz. Ayrıca pepsi mango değil pepsi balkabağı olmalıymış adı. Çünkü tadı balkabağına benziyor.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026