bugün

vanessa mae

sailor moon animesinde neptun ve uranüs için yaptığı bir şarkısı vardır ki, bir çizgi film için çok çok fazla güzelliktedir.

http://www.youtube.com/wa...mmeZs&feature=related
© copyright 2005 - 2026