bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- sedat pekmez21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- arapça okuyabilen yazarlar3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir şeyler söyle3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- anın görüntüsü17
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- özlü sözler5
- birsin allahım2
- galatasaray lobisi11
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- 26 haziran 20266
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
Çıktığı zaman indirmiştim ve gayet de hoşuma gitmişti. Oynanış çok kötü yeeaa diye hiç götünüzden element uydurmayın oynanış olarak red alert 2'den dahi iyiydi bu oyun. ilk çıktığında red alert 2 ve generals ile ilgili de aynı eleştirileri yapan adamlar bir kaç sene sonra bu oyunlara efsane der olmuştu. Burada da yine aynı mevzu.
Gerçek dışı uçuk kaçık birimler var evet ama sanki yuri'de çok gerçekçi birimler vardı. Oynanışla ilgili genel eleştirilere katılmasam da grafikler gerçekten çizgi romanımsı ve bu da savaşın soğuk yüzünün oyuncuya yansımasını engelliyor keza diyaloglar ve oyun içi tooltiplerdeki cümleler de ciddiyetten yoksun. Oyun içinde birimlerin özelliklerini anlatan tooltip yazılarını okurken kendimi Leman kültür'de menü açıklaması okuyor gibi hissediyordum.
Tiberium ve ek paketi kane's wrath daha önce çıkmalarına ve 7 yıllık sage motoru kullanmalarına rağmen atmosfer ve grafik anlamında çok daha başarılıydı. 2000'ler sonunda patlak veren, oyunlarda çizgifilmimsi grafikler kullanılmasına sebep olan sikindirik akıma uymak yerine tiberium'daki ciddi, soğuk atmosfer ve grafikler kullanılsaydı çok daha iyi yerlere gelebilirdi bu oyun. Seri zaten hikaye yönünden bağlantılı ve filmleri aratmıyor. Yine iyi yönden bakacak olursak tıpkı tiberium ve kane's wrath'da olduğu gibi cutscenelerde bayağı ünlü oyuncular oynatıldı. Frank klepacki abimiz sağolsun müzikler ise yine efsane ötesi. Grinder 2 ve hell march 3 favorim. Ayrıca oyunun bile önüne geçmiş olan, oyundan daha fazla bilinen, ana menüde çalan sovyet marşı da çok iyidir. Bu da oyunun başarılı olduğu konulardan. Bu oyuna hayal kırıklığı diyenler gidip C&C 4 tiberian twilight oynasınlar da asıl hayal kırıklığı neymiş öğrensinler.
Gerçek dışı uçuk kaçık birimler var evet ama sanki yuri'de çok gerçekçi birimler vardı. Oynanışla ilgili genel eleştirilere katılmasam da grafikler gerçekten çizgi romanımsı ve bu da savaşın soğuk yüzünün oyuncuya yansımasını engelliyor keza diyaloglar ve oyun içi tooltiplerdeki cümleler de ciddiyetten yoksun. Oyun içinde birimlerin özelliklerini anlatan tooltip yazılarını okurken kendimi Leman kültür'de menü açıklaması okuyor gibi hissediyordum.
Tiberium ve ek paketi kane's wrath daha önce çıkmalarına ve 7 yıllık sage motoru kullanmalarına rağmen atmosfer ve grafik anlamında çok daha başarılıydı. 2000'ler sonunda patlak veren, oyunlarda çizgifilmimsi grafikler kullanılmasına sebep olan sikindirik akıma uymak yerine tiberium'daki ciddi, soğuk atmosfer ve grafikler kullanılsaydı çok daha iyi yerlere gelebilirdi bu oyun. Seri zaten hikaye yönünden bağlantılı ve filmleri aratmıyor. Yine iyi yönden bakacak olursak tıpkı tiberium ve kane's wrath'da olduğu gibi cutscenelerde bayağı ünlü oyuncular oynatıldı. Frank klepacki abimiz sağolsun müzikler ise yine efsane ötesi. Grinder 2 ve hell march 3 favorim. Ayrıca oyunun bile önüne geçmiş olan, oyundan daha fazla bilinen, ana menüde çalan sovyet marşı da çok iyidir. Bu da oyunun başarılı olduğu konulardan. Bu oyuna hayal kırıklığı diyenler gidip C&C 4 tiberian twilight oynasınlar da asıl hayal kırıklığı neymiş öğrensinler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar