bugün

izmit

Memleketim, 3 ay uzak kaldıktan sonra ilk defa lokasyonum burası. Özlenmiş, değişen pek bir şey yok... hala aşırı trafik, yürüyüş yolu ve belsa önünde insan kalabalığı, her yerde kocaelispor bayrakları... ama seviyorum bu kenti
© copyright 2005 - 2026